Przetargi.pl
Wykonanie i montaż aktywnych przejść dla pieszych w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż aktywnych przejść dla pieszych w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie i montaż aktywnych przejść dla pieszych w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Przedmioty dodatkowe: CPV: 34.99.60.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż aktywnych przejść dla pieszych w Elblągu. Realizację robót obejmujących przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający współfinansować będzie środkami pochodzącymi z „PROGRAMU OGRANICZANIA PRZESTĘPCZOŚCI i SPOŁECZNYCH ZACHOWAŃ RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2018 2020” 2. Na zakres robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się: 1) Aktywne przejście dla pieszych w ul. Adama Mickiewicza w Elblągu - przy skrzyżowaniu z ul. Sochaczewską: - Montaż aktywnych punktowych elementów najezdniowych typu LED dwustronne w osłonie żeliwnej w ilości 14 szt. instalowane przed liniami P10 patrząc na przejście od strony kierowcy. Od strony najazdu przed linią P10 element ma emitować pulsujące światło żółte (ostrzegawcze) natomiast od strony przejścia światło o barwie białej ciągłe, które dodatkowo oświetla przejście dla pieszego. - Montaż znaków D-6 w ilości 2 szt. - Montaż lamp ostrzegawczych fi 200 mm nad znakami D-6 w ilości 2 szt. - Montaż oraz kalibracja czujników ruchu aktywacji systemu w obrębie przejścia i podtrzymujących pracę systemu. - Położenie okablowania oraz podłączenie kabli do lamp oraz szafy sterowniczej - Zamontowanie oraz konfiguracja szafy sterowniczej zasilonej ze słupa oświetlenia ulicznego wraz z podtrzymaniem pracy poprzez montaż akumulatora. - Wszelkie prace brukarskie niezbędne do uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych, - Wykonanie oznakowania grubowarstwowego strukturalnego - białe linie P-10 na czerwonym tle. - Wykonanie skróconego projektu wraz z oznakowaniem tymczasowym zabezpieczającym miejsce wykonania usługi montażu. - Wykonanie wszelkiej dokumentacji projektowej w celu dokonania montażu i uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych. - Zapewnienie obsługi geodezyjnej. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w ilości 3 szt. - Wykonanie nawierzchni antypoślizgowej długości 10 metrów. - Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o programie. 2) Aktywne przejście dla pieszych w ul. Adama Mickiewicza w Elblągu - przy skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego: - Montaż aktywnych punktowych elementów najezdniowych typu LED dwustronne w osłonie żeliwnej w ilości 14 szt. instalowane przed liniami P10 patrząc na przejście od strony kierowcy. Od strony najazdu przed linią P10 element ma emitować pulsujące światło żółte (ostrzegawcze) natomiast od strony przejścia światło o barwie białej ciągłe, które dodatkowo oświetla przejście dla pieszego. - Montaż znaków D-6 w ilości 2 szt. - Montaż lamp ostrzegawczych fi 200 mm nad znakami D-6 w ilości 2 szt. - Montaż oraz kalibracja czujników ruchu aktywacji systemu w obrębie przejścia i podtrzymujących pracę systemu. - Położenie okablowania oraz podłączenie kabli do lamp oraz szafy sterowniczej - Zamontowanie oraz konfiguracja szafy sterowniczej zasilonej ze słupa oświetlenia ulicznego wraz z podtrzymaniem pracy poprzez montaż akumulatora. - Wszelkie prace brukarskie niezbędne do uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych. - Wykonanie oznakowania grubowarstwowego strukturalnego - białe linie P-10 na czerwonym tle. - Wykonanie skróconego projektu wraz z oznakowaniem tymczasowym zabezpieczającym miejsce wykonania usługi montażu. - Wykonanie wszelkiej dokumentacji projektowej w celu dokonania montażu i uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych. - Zapewnienie obsługi geodezyjnej. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w ilości 3 szt. - Wykonanie nawierzchni antypoślizgowej długości 10 metrów. 3) Aktywne przejście dla pieszych w ul. Brzeskiej przy budynku nr 28 w Elblągu: - Montaż aktywnych punktowych elementów najezdniowych typu LED dwustronne w osłonie żeliwnej w ilości 6 szt. (po 3 szt. na każdym pasie) instalowane przed liniami P10 i P11 patrząc na przejście od strony kierowcy. Od strony najazdu przed linią P10 i P11 element ma emitować pulsujące światło żółte (ostrzegawcze) natomiast od strony przejścia światło o białej ciągłe, które dodatkowo oświetla przejście dla pieszego. - Montaż znaków D-6 w ilości 2 szt. oraz T-27 w ilości 2 szt. - Montaż lamp ostrzegawczych fi 200 mm nad znakami D-6 w ilości 2 szt. - Montaż oraz kalibracja czujników ruchu aktywacji systemu w obrębie przejścia i podtrzymujących pracę systemu. - Położenie okablowania oraz podłączenie kabli do lamp oraz szafy sterowniczej - Zamontowanie oraz konfiguracja szafy sterowniczej zasilonej ze słupa oświetlenia ulicznego wraz z podtrzymaniem pracy poprzez montaż akumulatora, - Wszelkie prace brukarskie niezbędne do uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych, - Wykonanie oznakowania grubowarstwowego strukturalnego - białe linie P-10 oraz białe linie P-11 na czerwonym tle. - Wykonanie skróconego projektu wraz z oznakowaniem tymczasowym zabezpieczającym miejsce wykonania usługi montażu. - Wykonanie wszelkiej dokumentacji projektowej w celu dokonania montażu i uruchomienia aktywnego przejścia dla pieszych, - Zapewnienie obsługi geodezyjnej. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w ilości 3 szt. - Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o programie. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIAR ROBÓT: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa opracowania: Budowa aktywnych przejść dla pieszych w ul. Mickiewicza Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ul. Brzeskiej Obiekt: Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Wojska Polskiego Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Sochaczewskiej Przejście dla pieszych w ul. Brzeskiej Branża: elektryczna 2) PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY Nazwa opracowania: Budowa aktywnych przejść dla pieszych w ul. Mickiewicza Obiekt: Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Wojska Polskiego Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Sochaczewskiej Branża: elektryczna b) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY Nazwa opracowania: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ul. Brzeskiej Obiekt: Przejście dla pieszych w ul. Brzeskiej Branża: elektryczna B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa opracowania: Budowa aktywnych przejść dla pieszych w ul. Mickiewicza Obiekt: Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Wojska Polskiego Przejście dla pieszych w ul. Mickiewicza przy ul. Sochaczewskiej Branża: elektryczna b) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa opracowania: Budowa aktywnego przejścia dla pieszych w ul. Brzeskiej Obiekt: Przejście dla pieszych w ul. Brzeskiej Branża: elektryczna Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie przy realizacji przedmiotu zamówienia dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zależności od wykonywanych prac. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 5. Z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą odbywać się pod ruchem, Wykonawca dołoży wszelkich starań i zorganizuje prace tak, by nie zakłócać normalnego funkcjonowania komunikacji pieszej i samochodowej, a także komunikacji autobusowej z zapewnieniem przejezdności. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, 7. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Elblągu przy ul. E. Kwiatkowskiego lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 8. Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polisy Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego. 9. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść oraz prawidłową obsługę na terenie obejmującym inwestycję. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 11. Zamawiający informuje, że roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: 1) zminimalizować utrudnienia w ruchu na terenie objętym inwestycją, 2) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji, zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości. 12. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, decyzjach administracyjnych wydanych dla zadania inwestycyjnego, a także zaleceń i poleceń Zamawiającego, 13. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i mogą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz do współpracy z właścicielami sąsiadujących posesji, 14. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Okres gwarancji na poszczególne roboty biegnie od daty podpisania protokołu odbioru prac. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 20. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 21. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach