Gmina Miasto Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, pl. Armii Krajowej
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 245 102 , fax. 914 245 104
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin
pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 245 102, fax. 914 245 104
REGON: 59982400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 3 800 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1990 ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) kalkulacja cenowa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2021-06-16 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2021-01-27 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Myśliborzu na rok 2021
Dodano: 2020-11-02 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych w Starostwie Powiatowym w Sławnie na lata 2020 – 2023
Dodano: 2020-01-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-31