Przetargi.pl
Wykonanie centralnej klimatyzacji na IV piętrze oraz w wybranych pomieszczeniach w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ.

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 251 161 , fax. 914 251 096
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 251 161, fax. 914 251 096
    REGON: 15817985000960
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie centralnej klimatyzacji na IV piętrze oraz w wybranych pomieszczeniach w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania centralnej klimatyzacji na IV piętrze oraz w wybranych pomieszczeniach w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego. 2. Przedmiotowe roboty budowlane nie wymagają, w świetle obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm), pozwolenia na budowę ani dokonania zgłoszenia organowi administracji budowlanej. 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (branżowe projekty wykonawcze: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, konstrukcja oraz STWiORB i przedmiar). 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy, przed złożeniem oferty, celem uzyskania wszystkich niezbędnych informacji w zakresie warunków i okoliczności możliwych do wystąpienia podczas realizacji zamówienia. Wizję lokalną można przeprowadzić w: poniedziałki, środy i piątki w godz. 9.00-12.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 7. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy, w celu ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac, a także zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. W związku z faktem, że roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, terminy realizacji poszczególnych robót będą na bieżąco uzgadnianie z Zamawiającym. Prace powodujące duży hałas lub intensywne zapylenie będą wykonywane po godzinach pracy Zamawiającego (w godzinach 16:00 do 22:00). Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty głośne i uciążliwe, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem i uzgadniania godziny ich wykonywania. 8. Roboty budowlane będą mogły być wykonywane (dostępność pomieszczeń): 1) na dachu oraz w ciągach komunikacyjnych: we wszystkie dni tygodnia, bez ograniczeń godzinowych, 2) w pomieszczeniach na IV piętrze, z wyłączeniem pomieszczeń Wydziału Informatyki: we wszystkie dni tygodnia, bez ograniczeń godzinowych, przy czym wykonawcy zostanie udostępniona najpierw część A tego piętra i dopiero po zakończeniu w niej robót, zostanie udostępniona część B (budynek jest podzielony na dwie strefy/części A i B, które zostały wydzielone centralnie położoną w budynku klatką schodową), 3) w pomieszczeniach Wydziału Informatyki: w dni robocze w godz. 8.00-16.00, pod nadzorem pracownika Wydziału, 4) w dwóch pomieszczeniach biurowych na I piętrze (nr 105 i nr 106) oraz w jednym pomieszczeniu biurowym na III piętrze (nr 303): w dni robocze w godz. 16.00-23.00 oraz we wszystkie dni wolne od pracy, bez ograniczeń godzinowych, 9. Wszystkie roboty będą wykonywane z materiałów budowlanych i urządzeń, zapewnionych przez wykonawcę. 10. Do zadań wykonawcy będzie należało zdemontowanie starych urządzeń klimatyzacyjnych; zdemontowane urządzenia pozostają u Zamawiającego. 11. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, wymagane prawem budowlanym i przepisami resortowymi. 12. Zastosowane przez wykonawcę materiały, wyroby i urządzenia muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz posiadać oznakowanie lub aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastosowanie zamienników materiałowych podanych w przedmiarze lub dokumentacji projektowej nie może pogarszać standardu produktu oraz wymaga uzgodnienia nadzoru autorskiego. 13. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, część zamówienia, którą powierza podwykonawcy. 14. Zamawiający wymaga od wykonawcy i podwykonawcy, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca i podwykonawca skierował do wykonania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób wykonujących niesamodzielne czynności w zakresie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy. 15. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, tj. na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia. Wykonawca ma możliwość zaoferowania gwarancji dodatkowej, określonej w rozdziale XIII SIWZ (Opis kryteriów….). 16. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót. Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji. 17. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia, przed i po każdym sezonie letnim, bezpłatnego serwisu gwarancyjnego systemu klimatyzacji (m.in. sprawdzenie poprawności działania – przegląd techniczny, czyszczenie, odgrzybienie, uzupełnienie czynników chłodzących itp.); zakres czynności serwisowych w okresie gwarancji musi odpowiadać wymogom producenta urządzeń klimatyzacyjnych. 18. Celem zabezpieczenia roszczeń z rękojmi i gwarancji na cały okres trwania rękojmi i gwarancji, wykonawca ustanowi prawne zabezpieczenie w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy. Nieustanowienie gwarancji w takiej formie upoważniać będzie Zamawiającego do potrącenia kwoty zabezpieczenia z faktury wykonawcy, na poczet kaucji na zabezpieczenie. Kaucja, o ile nie zostanie wykorzystana, zostanie zwrócona po upływie okresu obowiązywania rękojmi i gwarancji. 19. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji systemu klimatyzacji. 20. Wykonawca, po zakończeniu robót, zobowiązany będzie m.in. do dostarczenia Zamawiającemu: prawidłowej dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi pomiarami, atestami, certyfikatami materiałów, dokumentami dopuszczającymi wykorzystane wyroby budowlane do stosowania w budownictwie, instrukcji obsługi itp. 21. Zamawiający informuje, iż na terenie budynku zainstalowane są czujki Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku (m.in. czujki ppoż i alarmowe), który to system objęty jest gwarancją jego Wykonawcy (gwarant). Wszelkie czynności w zakresie ich ewentualnego montażu/demontażu/przeniesienia, wykonawca robót będzie zobowiązany ustalić z gwarantem systemu ZSOB, celem niedopuszczenia do utraty przez Zamawiającego gwarancji; wszystkie koszty z tym związane ponosi wykonawca robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli posiada certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158, z późn. zm.). Nie jest możliwe skorzystanie w tym zakresie z potencjału innego podmiotu, a w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, certyfikat musi być złożony przez każdego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach