Przetargi.pl
Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie na dz. nr 196/40

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie na dz. nr 196/40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rzedmiot zamówienia jest kompletne wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie dz. nr 196/40 wraz z rozbiórką budynku kotłowni i składu opału oraz przebudową istniejącego budynku kotłowni i składu opału położonymi w terenie przyszłego budynku przy ul. Cichej w Lubartowie, dz. nr 196/40 (nr działki 196/20 przed podziałem pod nowa inwestycję), obręb 10-Lubartów. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45211000-9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45262210-6 Fundamentowanie 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45262520-2 Roboty murowe 45410000-4 Tynkowanie 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45431000-7 Kładzenie płytek 45442000- 7 Nakładanie powierzchni kryjących 45443000-4 Roboty elewacyjne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45317300-5 WLZ + tablice rozdzielcze 45310000-3 Instalacje administracyjne - piwnice + klatki schodowe 45310000-3 Instalacja w mieszkaniach 45310000-3 Instalacje elektryczne - usługi parter 45310000-3 Instalacja w pomieszczeniu administracji (kondygnacje - 1) 45312100-8 Instalacja oddymiania klatek schodowych 45311200-2 Instalacja wentylacyjna (nasady kominowe) 45314310-7 Instalacja domofonowa 45314320-0 Instalacje teletechniczne 45312310-3 Połączenia wyrównawcze 45312311-0 Instalacja odgromowa 45317000-2 Próby i pomiary pomontażowe 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej – szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się łącznie w opracowanej dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ. Dokumentacja powinna być rozpatrywana łącznie na rozbiórkę budynku kotłowni i składu opału; przebudową istniejącego budynku kotłowni i składu opału; wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze położonymi w terenie przyszłego budynku przy ul. Cichej w Lubartowie, dz. nr 196/40 (nr działki 196/20 przed podziałem pod nowa inwestycję), obręb 10-Lubartów, z opracowaniami branżowymi w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych. 3.1. Zakres robót: a) wykonanie przyłącza kablowego eNN zasilającego plac budowy, b) montaż węzła cieplnego grupowego przy ul. Cichej 3 w Lubartowie dla zabezpieczenia potrzeb instalacji centralnego ogrzewania dla budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie (demontaż istniejącego węzła stanowi odrębne zamówienie i nie należy przyjmować go do wyceny), c) przebudowa istniejącego budynku kotłowni i składu opału, d) rozbiórka budynku kotłowni i składu opału położonego w Lubartowie przy ul. Cichej 3, • wykonać ogrodzenie terenu w postaci płotu z blachy • wykonać osłony zabezpieczające przyległe balkony parteru i pierwszego piętra • przed przystąpieniem do prac upewnić się, że została wykonana przekładka instalacji ciepłowniczej węzła cieplnego znajdującego się w rozbieranym budynku • wykonać rozbiórkę komina kotłowni • wykonać rozbiórkę budynku składu opału i kotłowni (stropodachy, podciągi, ściany i słupy, posadzki, fundamenty) • przeprowadzić niwelację terenu e) wykonanie budynku mieszkalnego o pięciu kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony z dwiema klatkami schodowymi wyposażonymi w dźwigi osobowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach. W części podziemnej na styku z budynkiem Cicha 3 z wykorzystaniem pozostałości po rozbiórce dawnej kotłowni (później adaptowanej na węzeł c.o.) zlokalizowano nową wymiennikownię c.o. Pozostała część podziemia budynku przeznaczona jest na komórki lokatorskie, pomieszczenia gospodarcze, techniczne oraz dostępne również z zewnątrz pomieszczenie administracji. Parter usługowy o łącznej powierzchni całkowitej netto usług 339,14 m2. z nieokreśloną funkcję usług. Na kondygnacjach 2-5 do wykonania 24 mieszkania o łącznej powierzchni 1 324,45 m2. (obejmujące branże architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych, f) wykonanie infrastruktury zewnętrznej (Złącza kablowe wraz zasileniem placu budowy, oświetlenie parkowe; Przyłącze wodociągowe; Kanalizacja sanitarna, deszczowa; Dojścia do budynku, parkingi, tereny zielone. Przyłącze cieplne nie jest przedmiotem zamówienia i nie należy przyjmować go do wyceny). 3.2. Rozszerzenie i uściślenie zakresu robót całości przedmiotu zamówienia. a) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń oraz pozwolenia na użytkowanie, b) uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania znajduje się jak wyżej już wskazano w dokumentacji technicznej – projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz SIWZ, w szczególności w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia, a także w ogólnych warunkach umowy. Przedmiary robót, projekty budowlane, projekt wykonawcze i specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 9, 10, do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, nawet jeśli nie zostały uwzględnione lub załączone do SIWZ, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia „wizji lokalnej”. Wycenę robót należy opracować w oparciu o SIWZ i załączone dokumenty oraz wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie docieplenia ścian, technologie naprawcze betonu, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane, zawarte jest w dokumentacji. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem, numer rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255, z dopiskiem na przelewie: "Wadium na wykonanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze przy ul. Cichej w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-17/2019”. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach