Przetargi.pl
Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 495 300 , fax. 817 495 341
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 495 300, fax. 817 495 341
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonaniu analizy porealizacyjnej dla dróg oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla dróg : 1. Droga wojewódzka nr 814 Radzyń Podlaski – Suchowola – Żminne na odcinku od km 0+140 do km 20+928, w zakresie: a) oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt. 2. Droga wojewódzka nr 747 Iłża – Konopnica na odcinku Kamień-Konopnica (odcinek most na Wiśle w m. Kamień do włączenia drogi woj. nr 747 do drogi ekspresowej S19) w zakresie: a) oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt, b) oceny prawidłowości instalacji platform pod gniazda bociana białego oraz skrzynek lęgowych dla nurogęsi oraz wykonanie 4 – letniego monitoringu przyrodniczego dla: Drogi wojewódzkiej nr 747 Iłża – Konopnica na odcinku Kamień-Konopnica (odcinek most na Wiśle w m. Kamień do włączenia drogi woj. nr 747 do drogi ekspresowej S19) w zakresie: a) rozmieszczenia wysp, łach piaszczystych na odcinku od 327 + 500 do 330 + 500 km rzeki Wisły, b) oceny stanu gatunków oraz siedlisk przyrodniczych stanowiących przedmiot ochrony w obszarach Natura 2000 i innych ważnych dla różnorodności biologicznej lub ze względu na rolę wskaźnikową dla stanu środowiska, a) oceny wykonanych nasadzeń zieleni, b) oceny stanu populacji oraz sukcesu lęgowego gatunków ptaków, dla ochrony, których ustanowiono obszar Natura 2000 „Małopolski Przełom Wisły" ze szczególnym uwzględnieniem oceny stanu wykorzystania platform dla bociana białego i skrzynek dla tracza nurogęsi na obszarze objętym inwentaryzacją wykonaną na potrzeby raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, c) oceny stanu zachowania siedlisk oraz siedlisk gatunków na terenie obszaru Natura 2000 „Przełom Wisły w Małopolsce" oraz „Komaszyce" na obszarze objętym inwentaryzacją wykonaną na potrzeby raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, d) analizy wykorzystania przejść dla zwierząt. Kod CPV: 90720000-0 – ochrona środowiska, 71313450-4 – monitoring ekologiczny projektu budowlanego, 71313400-9 – ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne. II. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w terenie (na własny koszt) oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny zamówienia. W ramach umowy, każdorazowo po przekazaniu dokumentacji objętej zamówieniem przez Zamawiającego do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie i Warszawie, Wykonawca w razie potrzeby będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania oraz wyjaśnienia, a także wprowadzał ewentualne zmiany i uzupełnienia do opracowania objętego zamówieniem bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni od dnia otrzymania wezwania. III. Opracowanie należy przedłożyć odrębnie dla każdego z etapów realizacji zamówienia – każdy etap w 4 egz. w wersji papierowej i w 4 egz. w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD (w tym w plikach edytowalnych i nieedytowalnych .pdf), w następujących terminach, tj. : a) do dnia 30.06.2020 r. w zakresie: - analiza porealizacyjna w zakresie oceny prawidłowości wykonania przejść dla zwierząt i instalacji platform pod gniazda bociana białego oraz skrzynek lęgowych dla nurogęsi. Opracowania w zakresie analizy porealizacyjnej należy wykonać odrębnie dla drogi wojewódzkiej nr 814 (4 egz.) i drogi wojewódzkiej nr 747 (4 egz.). b) do dnia 30.11.2020r. w zakresie: - 4-letnimonitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2020 r. (4 egz.). c) do dnia 30.11.2021r. w zakresie: - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2021 r. (4 egz.). d) do dnia 30.11.2022r. w zakresie: - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2022 r. (4 egz.). e) do dnia 30.11.2023r. w zakresie - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport z monitoringu za rok 2023 r. (4 egz.). - 4-letni monitoring przyrodniczy: raport końcowy podsumowujący 4-letni monitoring przyrodniczy prowadzony w latach 2020-2023 (4 egz.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90720000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2017 poz. 1876 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), zaleca się aby treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, wskazywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Uwaga ! W celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty lub innych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający prosi o dołączenie do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz.570) Zamawiający pobierze je samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach