Przetargi.pl
Wykaz potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi – IV etap badania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykaz potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi – IV etap badania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wykonaniu badań gruntu i wód gruntowych w zakresie występowania metali ciężkich (As, Cr, Zn, Cu, Ni, Pb, Hg) oraz substancji ropopochodnych (suma węglowodorów C6 – C12 składników frakcji benzyn, C12 – C35 składników frakcji oleju, BTEX, WWA). Opracowaniu dokumentacji – raportu z badań środowiskowych w formie wydruku (5 egz.) oraz na nośniku elektronicznym w wersji umożliwiającej edycję dokumentacji przy użyciu oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego. Warunkiem realizacji zadania jest wykonanie badań przez akredytowane laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019, poz. 1396 ze zm.). Do wykonania ww. badań i opracowania dokumentacji koniecznym jest zapoznanie się z dokumentacją terenów wytypowanych do dalszej analizy i badań na etapie sporządzania Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Aspekt Środowiskowy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego z zakresu ochrony środowiska. Wykonawca zapozna się z Polityką Systemu Zarządzania/ Polityką Jakości (Miasta Poznania/ Wydziału Kształtowania i Ochrony Środowiska), stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ i zobowiązany jest do uwzględnienia tych zapisów przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie, o którym mowa powyżej, przy realizacji przedmiotu umowy. Naruszenie wymogu wyżej wymienionego wymogu skutkować będzie: obowiązkiem przywrócenia stanu środowiska do stanu zgodnego z wymogami na koszt Wykonawcy, uprawnieniem do rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez wypowiedzenia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w szczególności: Wykonywanie badań gruntu i wód gruntowych w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie dokumentacji w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sposób dokumentowania Dokumenty Wykonawca jest zobowiązany w dniu podpisania umowy do przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. Uprawnienia i sankcje W czasie wykonania umowy Wykonawca przedstawiać będzie Zamawiającemu, po upływie każdego miesiąca, oświadczenie o zatrudnieniu osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia na umowę o pracę. W przypadku niezłożenia powyższego oświadczenia lub stwierdzenia nieprawdziwego oświadczenia, Zamawiający będzie miał prawo zastosować karę umowną zgodnie z § 9 ust. 2 umowy. Ponadto Zamawiający ma prawo do kontroli prawdziwości składanych oświadczeń w czasie realizacji zadania, żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych wymogów, bądź zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 900,00 zł. Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera pkt VIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do wzoru umowy; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w formie papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach