Przetargi.pl
Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulic: Bydgoskiej i Szczytnickiej: w tym Etap II ul. Szczytnicka”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulic: Bydgoskiej i Szczytnickiej: w tym Etap II ul. Szczytnicka”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Przebudowę ulic: Bydgoskiej i Szczytnickiej, w tym: Etap II ul. Szczytnickiej w Legnicy, w tym wykonanie między innymi: 1) Przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 2) Część drogową: droga klasy L na odcinku od ul. Bydgoskiej do końca osiedla Kolonia o długości około 1 km i droga klasy Z na odcinku od końca osiedla Kolonia do skrzyżowania z ul. Pątnowską o długości około 0,9km: a) przebudowa jezdni, b) budowa ciągów pieszo-rowerowych, chodników i ścieżek rowerowych, c) budowa zatok autobusowych oraz pętli autobusowej ze stanowiskiem do ważenia pojazdów, d) zagospodarowanie pasów zieleni, 3) Docelową organizacja ruchu drogowego – aktualizację, zatwierdzenie i wprowadzenie. 4) Część elektryczną: a) budowa sieci oświetlenia ulicznego, b) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi. 5) Budowę kanalizacji deszczowej - odwodnienie pasa drogowego poprzez rowy otwarte oraz kanalizację deszczową, w tym budowa zbiornika retencyjnego. 6) Budowę kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN. 7) Usunięcie kolizji z siecią gazową, teletechniczną. 8) Uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne i nadziemne. 9) Uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający drożność, dojazd i dostęp do posesji, budynków, obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych lub usługowych, zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp. 10) Po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót. 11) Uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projekt umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Sugerowany podział na części do realizacji/odbioru w harmonogramie rzeczowo-finansowym – załącznik nr 11 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: 1) Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica; 2) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest – w ramach czasowej organizacji ruchu – do zapewnienia dojazdu do posesji mieszkańców oraz firm znajdujących się przy ul. Szczytnickiej w tym między innymi: Betoniarnia oraz w porozumieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji w Legnicy zrealizować tymczasowe przystanki umożliwiające realizacje transportu publicznego; w tym dwa tymczasowe przystanki z utwardzonym terenem o średnicy 22m (tymczasowa pętla autobusowa); 3) Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji i urealnienia harmonogramu do możliwości finansowych budżetu Miasta Legnicy w danym roku budżetowym po Uchwaleniu Budżetu. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity - wykonywania robót drogowych, - wykonywania robót sanitarnych, - wykonywania robót elektrycznych. Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania ww. robót/czynności na cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000,- PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 6) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. 7) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 8) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 10)oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 11)wypełniony „Harmonogram rzeczowo-finansowy” - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej -wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach