Przetargi.pl
„WYBÓR OPERATORA DLA ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM OGRANICZENIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY PSZCZYNA – ETAP III NA LATA 2020 - 2021”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYBÓR OPERATORA DLA ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM OGRANICZENIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY PSZCZYNA – ETAP III NA LATA 2020 - 2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zadań objętych realizacją Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Pszczyna – etap III na lata 2020 - 2021 - zwanego dalej „Programem” planowane jest wykonanie: a. modernizacji źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych, b. termomodernizacji budynków poprzez wykonanie dociepleń przegród budowlanych, wymianę okien i drzwi. 2. Do obowiązków Wykonawcy z tytułu realizacji zadań objętych Programem dla gminy Pszczyna – etap III na lata 2020-2021 należy realizacja Programu, zgodnie z zasadami przyjętymi przez Radę Miejską w Pszczynie uchwałą nr XVIII/273/20 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej do zadań realizowanych przez mieszkańców gminy Pszczyna na rzecz ograniczenia niskiej emisji w gminie Pszczyna - etap III na lata 2020-2021 oraz wytycznymi WFOŚiGW, w tym: 1) udzielanie Mieszkańcom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 2) uruchomienie internetowej strony Programu dla gminy Pszczyna w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zawierającej wszystkie niezbędne dokumenty i wiadomości pozwalające na pozyskanie informacji o programie oraz bieżąca aktualizacja podanych informacji, 3) obsługa stałego punktu obsługi klienta – zwanym dalej „POK” z siedzibą w Pszczynie (czynny przynajmniej 2 razy w tygodniu po 4 godziny, w tym raz w godzinach dopołudniowych, a raz w godzinach popołudniowych), zgodnie ze złożoną ofertą (godziny otwarcia należy ustalić w porozumieniu z Zamawiającym), 4) zachowanie procedur i zasad obowiązujących we wcześniejszych programach, w szczególności w Programie w roku 2019/2020 z odpowiednim ich dostosowaniem do kolejnego etapu realizacji, 5) zapewnienie inspektorów nadzoru niezbędnych do obsługi Programu, 6) współpraca z projektantami, wykonawcami i dostawcami urządzeń w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów wykonywanych dla potrzeb Programu, 7) aktualizacja i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu finansowo-rzeczowego realizacji Programu, 8) terminowa realizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego etapu III realizacji zadań objętych Programem oraz przygotowanie zgodnie z założeniami w harmonogramie rzeczowo - finansowym dokumentów rozliczeniowych, 9) organizacja i obsługa wystawy i pokazu technicznego związanych z ograniczeniem niskiej emisji, zgodnie ze złożoną ofertą, 10) przegląd obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z zasadami udzielania dotacji, ocena rozwiązań projektowych przyjętych przez inwestorów pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi - kwalifikowanie budynku do udziału w Programie, 11) weryfikacja wyceny wartości zadania i określenie wkładu finansowego mieszkańca na zasadach określonych w Zasadach udzielania dotacji, 12) udzielanie porad merytorycznych i technicznych mieszkańcom w zakresie planowanych do realizacji inwestycji, 13) wykorzystanie wzorów dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, 14) reprezentowanie Zamawiającego na spotkaniach, w negocjacjach i umowach zawieranych w imieniu Zamawiającego z mieszkańcami gminy - uczestnikami Programu, 15) przedstawienie Zamawiającemu do wglądu wszelkiej dokumentacji i projektów umów zawieranych z mieszkańcami wynikających z realizacji Programu, 16) nadzór i kontrola nad realizacją zadań wykonywanych przez mieszkańców w ramach Programu, 17) bieżące prowadzenie zestawień spełniających wymagania WFOŚiGW, zawierających niezbędne informacje w tym dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur itp., 18) weryfikacja dokumentów pod kątem wymogów technicznych i formalno-prawnych dla projektów i kosztorysów wykonanych na potrzeby Programu, 19) organizowanie i uczestnictwo w odbiorach prac wykonanych w ramach Programu wraz ze sporządzaniem protokołów odbioru końcowego robót, 20) kompletowanie dokumentów w celu przedstawienia Zamawiającemu, w ramach miesięcznych sprawozdań, w tym protokołów z likwidacji kotłowni służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu z WFOŚiGW, Sprawozdania winny być przedstawiane w terminie do 10 dnia następnego miesiąca po okresie sprawozdawczym, 21) przygotowywanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe Programu z WFOŚiGW zgodnych z wytycznymi WFOŚiGW w Katowicach, 22) przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją Programu, 23) przygotowanie pod względem formalnym kolejnego etapu realizacji zadań objętych programem ograniczenia niskiej emisji dla gminy Pszczyna – tj. etapu IV na lata 2021-2022. 3. Do obowiązków Wykonawcy z tytułu zadań objętych programem ograniczenia niskiej emisji dla gminy Pszczyna – etap IV na lata 2021-2022 o którym mowa w pkt 2 ppkt 23) należy: 1) aktualizacja internetowej strony Programu dla gminy Pszczyna i zamieszczenie wszelkich informacji dotyczących IV etapu Programu, 2) przygotowanie projektu regulaminu Udzielenia dotacji na etap IV wraz z przygotowaniem projektu uchwały Rady Miejskiej, określającej zasady udzielania dotacji celowej do zadań realizowanych przez mieszkańców gminy Pszczyna na rzecz ograniczenia niskiej emisji w gminie Pszczyna – etap IV na lata 2021 – 2022, wraz przygotowanie harmonogramu realizacji IV etapu Programu 3) udzielanie porad merytorycznych i technicznych mieszkańcom w zakresie planowanych do realizacji inwestycji, 4) wykorzystanie wzorów dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, 5) reprezentowanie Zamawiającego na spotkaniach z mieszkańcami gminy - uczestnikami Programu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71313000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach