Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2020-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ks. I. J. Skorupki 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego i wykonania modyfikacji dla oprogramowania funkcjonującego w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest: świadczenie usług wsparcia technicznego (asysta techniczna) dla systemu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (ŁCKzM) zwanego dalej Systemem oraz dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzadmiasta/ przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług asysty technicznej dla Systemu zarządzania Backupami Biznesowymi Urzędu Miasta Łodzi (Platforma BB 2023-2026)
Dodano: 2023-07-07 - usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3 PAR F400 i macierzy HPE 3 PAR 7200c
Dodano: 2021-02-17 - Zakup usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3 PAR F400 i macierzy HPE 3 PAR 7200c
Dodano: 2020-12-03 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i wykonania modyfikacji dla oprogramowania funkcjonującego w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
Dodano: 2020-01-28 - Usługa wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR F400 i macierzy HPE 3PAR 7200c
Dodano: 2019-12-23 - Usługa serwisowa na wsparcie techniczne i rozwój systemu finansowo-księgowego
Dodano: 2019-05-10 - Usługa serwisowa na wsparcie techniczne i rozwój systemu finansowo-księgowego
Dodano: 2019-04-12 - Asysta techniczna dla produktów firmy Oracle oraz migracja oprogramowania Oracle Internet Aplikation Server Enterprise Edition do Oracle WebLogoc Suite wraz z asystą techniczną
Dodano: 2017-05-23 - Asysta techniczna dla produktów firmy Oracle oraz migracja oprogramowania Oracle Internet Aplikation Server Enterprise Edition do Oracle WebLogoc Suite wraz z asystą techniczną
Dodano: 2017-04-10 - Usługa opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS wraz z zakupem dodatkowych licencji
Dodano: 2016-12-22