Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania w Panoramie Racławickiej we Wrocławiu w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i Muzeum Etnograficznym we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania w Panoramie Racławickiej we Wrocławiu w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i Muzeum Etnograficznym we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa sprzątania w Panoramie Racławickiej wraz z terenem przyległym w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i Muzeum Etnograficznym we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, czyli w: a) Panoramie Racławickiej przy ul. J. E. Purkyniego 11 we Wrocławiu; b) Muzeum Narodowym przy Pl. Powstańców Warszawy 5 we Wrocławiu; c) Muzeum Etnograficzne przy ul. Traugutta 111/113 we Wrocławiu. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a, Zamawiający określa, iż wszystkie prace fizyczne, bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy koordynatora. Zamawiający, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia przedmiotowej usługi sprzątania, wymaga od Wykonawcy przedłożenia oświadczenia o zawarciu umów o pracę dla każdej zatrudnionej osoby, mającej realizować przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Do współpracy Zamawiającego z Wykonawcą w sprawach związanych z wykonywaniem umowy oraz kontroli nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy Wykonawca wyznaczy Koordynatora i co najmniej dwóch Brygadzistów: - Koordynator będzie utrzymywać stały telefoniczny kontakt z przedstawicielami Zamawiającego. - Koordynator zobowiązany będzie co najmniej dwa razy w tygodniu osobiście kontrolować personel sprzątający w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie prace składające się na niniejsze zamówienie Wykonawca zrealizuje przy zastosowaniu własnego sprzętu: czyszczarka, odkurzacz itp., własnych urządzeń oraz własnych środków czystości, w sposób zgodny z opisem zawartym w załącznikach od nr 7 do 7e do SIWZ. Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, urządzeniami, a także środkami czystości pozwalającymi na prawidłową realizację zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Część prac wyszczególnionych w OPZ jest pracami na wysokości (np. mycie okien) i osoby je wykonujące muszą posiadać odpowiednie uprawnienia. Do mycia okien wystarczą myjki na długim wysięgniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 1 – wzór umowy, załączniki od nr 7 do nr 7 e – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Wrocław nr 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597; z dopiskiem: „Wadium nr postępowania 7/2019” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach