Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej i terenów zielonych będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Rejonowych

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, Przy Rondzie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925, , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    Przy Rondzie 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, , fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej i terenów zielonych będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Rejonowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej i terenów zielonych będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Rejonowych, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w zał. do SIWZ. /CPV: CPV 90914000-7; CPV 90620000-9; CPV 77314100-5;/. Wielkość /zakres/ zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzątanie i utrzymanie otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej i terenów zielonych o łącznej pow. ok. 19 801 m2 będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Rejonowych w następujących lokalizacjach: - otoczenie budynków będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Krakowie i czerech krakowskich sądów rejonowych przy ul. Przy Rondzie 7 (teren przyległy do pawilonów A,B,C,D,E,K i L) o pow. ok. 15 714 m2; - otoczenie budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 11, Sucha Beskidzka o pow. ok. 994 m2; - otoczenia budynku będącego w dyspozycji Sądu Rejonowego w Miechowie, pl. Kościuszki 3a, Miechów o pow. ok. 933 m2; - otoczenie budynku będącego w dyspozycji Sądu Rejonowego w Myślenicach, ul. Piłsudskiego 7, Myślenice o pow. ok. 2.160 m2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w wzorze umowy i OPZ, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a) ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób faktycznie uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w niżej opisanych czynnościach. Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy, a wykonujące prace w ramach wykonania zamówienia, a w szczególności prace związane z utrzymaniem czystości terenów utwardzonych, odśnieżanie, pielęgnacja terenów zielonych, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 108 ze zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90914000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarte są w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów aktualnych na dzień składania ofert: a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z zał. nr 2 i 3 do SIWZ), 2) Wykaz żądanych przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów po otwarciu ofert: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 4 lub 5 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach