Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej oraz pochłaniacza dymu w obiektach MSWiA w Warszawie

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
    REGON: 12293240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej oraz pochłaniacza dymu w obiektach MSWiA w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) w zakresie części I – serwis, konserwacja i przegląd instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz pochłaniacza dymu w niżej wymienionych obiektach MSWiA w Warszawie: a) budynek główny przy ul. Stefana Batorego 5, b) budynek przy ul. Rakowieckiej 2A (Biuro Przepustek), c) budynek przy ul. Rakowieckiej 2A (d. Kasyno), d) budynek przy ul. Domaniewskiej 36/38, e) budynki przy ul. Pawińskiego 17/21 (Lipsk I, Lipsk II, Hala EMC, LDK), f) budynek przy ul. Zawrat 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w Załączniku nr 1a do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. 2) w zakresie części II – serwis, konserwacja i przegląd instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji w serwerowni zlokalizowanej w obiekcie MSWiA w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21 (hala EMC). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II został określony w Załączniku nr 1b do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach