Przetargi.pl
Utworzenie platformy internetowej dla Zakładu Biogodpodarki IUNG – PIB w Puławach

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 79295000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie platformy internetowej dla Zakładu Biogodpodarki IUNG – PIB w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu, platformy informatycznej (Platforma BioEcon) wraz z zadaniami towarzyszącymi. Charakterystyka została opisana w Szczegółowych Opisach Zadań (OPZ). Wykonawca dołoży wszelkich starań aby proces projektowania i wykonania Platformy BioEcon był zgodny z intencją Zamawiającego. Wdrożenie części programistycznej odbędzie się na infrastrukturze Zamawiający zakłada, że przedmiot umowy ma mieć charakter rozwojowy, z tego względu na potrzeby rozbudowy systemu Wykonawca musi zapewnić dostępność wszelkiej dokumentacji. Przedmiot zamówienia składa się z 2 etapów: a) Etap I – Wstępna koncepcja grafiki ( uwzględniająca pkt.1) i układu stron, który musi uwzględniać potrzeby Zamawiającego zdefiniowane w pkt 4 i kolejnych opisu przedmiotu zamówienia. Termin wykonania etapu I – 2 tygodnie od podpisania umowy b) Etap II- Wykonanie platformy internetowej dla zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Termin wykonania etapu II- 2 miesiące od podpisania umowy 2. Zamawiający zakłada, iż Platforma będzie zintegrowanym modułowym narzędziem organizującym pracę Zakładu, wspomagającym prowadzenie badań i upowszechniającym rezultaty osiągnięte w Projekcie BioEcon. Istotnym elementem Platformy będzie środowisko integrujące pakiety narzędzi modelowania i przetwarzania danych. Platforma BioEcon spełni rolę edukacyjną poprzez upowszechnienie wiedzy z zakresu prac prowadzonych w Zakładzie. 3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. 6. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji jakości) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji jakości) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem lub faksem lub e-mail). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji )zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń) i będzie obejmował rezultaty końcowe wszystkich zadań: 1. Rezultaty prac ukończone i odebrane przed końcem Umowy 2. Rezultaty prac ukończone i odebrane równo z końcem Umowy 7. Maksymalny termin usunięcia błędu krytycznego systemu do 6 dni roboczych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi i wymagań określono w załączniku nr 10 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wykonany zgodnie z wymaganiami zał nr.2 do SIWZ prototyp portalu mapowego. Wykonawca zobowiązany jest do udostepnienia pod linkiem internetowym prototypu portalu mapowego. Link należy umieścić /wpisać w formularzu ofertowym. Zał. nr 1 do SIWZ 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach