Przetargi.pl
„UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ”

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn.: „UTWORZENIE KLUBU SENIOR+ W GRUCIE. Dostawy – doposażenie obiektu ” Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia zgodnie za opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr1, do obiektu gminnego w którym zostanie utworzony – KLUB SENIORA+ adres doposażonego obiektu: Gruta 95, 86-330 Mełno Zamawiający realizuje projekt rządowy w ramach którego utworzy KLUB SENIORA. Zamawiający podzielił na następujące zadania przedmiot zamówienia: 1. Część I - Meble dostawa z montażem – usługa 1) Krzesła – 20 sztuk 2) Słupek łazienkowy 3) Regały do magazynu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej w pomieszczeniach w których mają być zamontowane meble. Ze względu na specyfikę pomieszczenia poddasze, ze skosami Wykonawca powinien dokładnie zweryfikować wstępny opis przedmiotu zamówienia, dokonać samodzielnie pomiarów. 2. Część II - Sprzęt elektryczny 1) Piec gazowo – elektryczny 2) Telewizor z uchwytem umożliwiającym montaż na ścianie 3) Konsola do ćwiczeń ruchowych 4) Niszczarka biurowa Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby klubu SENIOR+, fabrycznie nowy sprzęt gospodarstwa domowego, zgonie z załączonym opisem, w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca udzieli 24 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Część III – akcesoria edukacyjne i aktywizujące społecznie 1) Tablica Flipchart 2) Stół do piłkarzyków 3) Gry planszowe i edukacyjne Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu składają oferty na jedno i wszystkie zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach