Przetargi.pl
Utworzenie gminnego żłobka – Jurajskie Maluszki w Ogrodzieńcu w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie gminnego żłobka – Jurajskie Maluszki w Ogrodzieńcu w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Utworzenie gminnego żłobka – Jurajskie Maluszki w Ogrodzieńcu w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019”. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Część nr 1 - polegająca na zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ogrodzieńcu na pomieszczenia żłobka jako wydzielona część przyziemia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu zmianę sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szkolnych przy ul. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu na żłobek jednooddziałowy na poziomie przyziemia. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ew. 804/11, obręb Ogrodzieniec zabudowanej zespołem budynków szkolnych. W wyniku zmiany sposobu użytkowania budynek będzie posiadał drugą funkcje – żłobka. Budynek usytuowany jest w centralnej części działki. W wyniku przeprowadzonej inwestycji powstanie przestrzeń (wydzielona jako osobna strefa pożarowa) z - jednym oddziałem żłobkowym (sala zabaw, sypialnia jako odrębne pomieszczenie), - pomieszczenia kuchenne do obsługi żłobka (w projekcie jako zaplecze kuchenne z wewnętrzną zmywalnią, przygotowywaniem posiłków), - pomieszczenie do karmienia i przechowywania mleka, - część administracyjno-biurowa, - część zaplecza sanitarnego (łazienka dla dzieci i personelu, pomieszczenie porządkowe) oraz - strefa wejściowa z wózkownią, szatnią i korytarzem jako ciąg komunikacji. Program użytkowy przedmiotowej inwestycji zakłada stworzenie żłobka wg poniższego układu: - Strefa biurowa: pomieszczenie dla kadry kierowniczej. - Strefa komunikacyjna: korytarze – dwa kierunki ewakuacji. Wejście do obiektu poprzez wydzielony wiatrołap z możliwością skorzystania z wózkowni. W przestrzeni komunikacyjnej znajduje się szatnia dla dzieci oraz personelu. W opracowaniu nie uwzględniono klatki schodowej na poziom drugiej kondygnacji. - Strefa sanitarna: łazienka dla obsługi żłobka (dzieci i personel). - Strefa usługowa – funkcja żłobku: dwa pomieszczenia jako wydzielony oddział żłobkowy – sala zabaw oraz sypialnia – pomieszczenia będą ze sobą połączone poprzez wewnętrzne drzwi. - Strefa obsługi żywieniowej: zaadaptowano na potrzeby funkcjonowania żłobka istniejące pomieszczenie „sklepiku” na zaplecze kuchenne gdzie odbywać się będzie proces przygotowania posiłków, oraz wydawanie do poszczególnych sal. W części komunikacyjnej przewidziano aneks socjalny do wykorzystania przez personel oraz miejsce do karmienia. - Strefa gospodarcza – obsługa obiektu: pomieszczenie na środki czystości w wydzielonym pomieszczeniu. Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac zewnętrznych: - Dostosowanie istniejącej nawierzchni przed wejściem (obniżenie poziomu – dostosowanie do głównego wejścia do budynku, oraz wyjścia ewakuacyjnego z sali zabaw). - Wykonie zadaszeń nad wejściami do budynku. - Wykonie prac odtworzeniowych elewacji obiektu objętego opracowaniem ze względu na wykonanie powiększonych otworów okiennych, drzwiowych, nowych zadaszeń nad drzwiami ewakuacyjnymi. Inwestycja wpisana jest w istniejący budynek szkolny. Wejścia główne do oddziału żłobkowego i części biurowej od strony północnej i zachodniej poprzez schody zewnętrzne oraz pochylnię – nowoprojektowaną. Projekt zakłada zasadniczy układ ciągów komunikacyjnych w tym miejsca postojowe dla pracowników oraz osób korzystających z przedszkola (rodzice z dziećmi). Kolorystyka obiektu jest wynikiem zastosowanych materiałów tj. tynk elewacyjny oraz stolarka otworowa. Dobór koloru tynku wg załączonej w dokumentacji projektowej kolorystyki elewacji. Przedmiotowa inwestycja zakłada wykonanie prac wewnętrznych: - remont pomieszczeń objętych opracowaniem wg dokumentacji projektowej (opracowania branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej), - przebudowa części pomieszczeń, polegająca na obniżeniu posadzki ze względu na uzyskanie minimalnej wysokości pomieszczeń (2,50m) wynikających z przepisów szczegółowych, - wymiana stolarki otworowej drzwiowej i okiennej wewnętrznej i zewnętrznej w tym stolarki PPOŻ, - zwiększenie wymiarów otworów drzwiowych i przejść w korytarzach – wyburzenia w ścianach działowych, montaż stalowych belek nadprożowych w ścianach wewnętrznych oraz zewnętrznych, - likwidacja istniejących okładzin ściennych, posadzek, - wyburzenie ścian wewnętrznych działowych, - likwidacji istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, - likwidacji istniejącej infrastruktury technicznej wod-kan, co., - wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie nowych okładzin ściennych i sufitowych, - wykonie nowych posadzek w pomieszczeniach objętych pracami adaptacyjnymi, - budowa nowych przegród ze względu na nową aranżację pomieszczeń ze względu na zmianę sposobu użytkowania, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej, - wykonie instalacji centralnego ogrzewania Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Projektowana zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku będzie dostępna dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano pochylnię zewnętrzną o spadku 6%. 2) Część nr 2 - polegająca na budowie placu zabaw. Plac zabaw zaprojektowany jest jako wydzielona przestrzeń otoczona istniejącym ogrodzeniem wraz z furtką wejściową. Nawierzchnia bezpieczna wykonana jako syntetyczna. Zaprojektowano również utwardzenie terenu z kostki betonowej jako nowy ciąg komunikacji pieszej na terenie objętym opracowaniem. Pozostała część ogrodzonego terenu pozostaje jako biologicznie czynna, gdzie usytuowane będą ławki z koszami i regulamin. Inwestycja obejmuje montaż elementów placów zabaw w tym: bujak typu samochód policyjny, bujak typu skuter-motor, bujak typu statek, huśtawkę ważka na belce, huśtawkę wahadłowa podwójna oraz wykonanie nawierzchni utwardzonych, nawierzchni syntetycznych, nawierzchni biologicznie czynnych wraz z nasadzeniem roślinności: trawnik, elementy małej architektury tj. ławki, kosz na śmieci, tablice informacyjne. Elementy placu zabaw: - Bujak TYPU SAMOCHÓD POLICYJNY – 1 szt. Dane techniczne: • długość: 76 cm, • szerokość: 50 cm, • wysokość: 80 cm, • wysokość siedziska: 45 cm, • wysokość swobodnego upadku: 45 cm, • strefa upadku: 400 x 400 cm, • przedział wiekowy: 3-6 lat, • kategoria urządzenia: urządzenie zabawowe wolnostojące, liczba użytkowników - do 1 dziecka. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Normy bezpieczeństwa: - normy z grupy PN-EN 1176-1:2017 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, - materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN-EN 71-3+A1:2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. - Bujak TYPU SKUTER – MOTOR – 1szt. Dane techniczne: • wymiary: 95 x 34 x 85 cm, • minimalna powierzchnia placu: 4,04 x 3,22 m, • wysokość swobodnego upadku: 80cm, • zakres wiekowy: 3-6 lat, • kategoria urządzenia: urządzenie zabawowe wolnostojące, liczba użytkowników - do 1 dziecka. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Normy bezpieczeństwa: - normy z grupy PN-EN 1176-1:2017 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, - materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN-EN 71-3+A1:2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. - Bujak TYPU STATEK – 1 szt. Dane techniczne: • długość: 77 cm, • szerokość: 50 cm, • wysokość: 81 cm, • wysokość siedziska: 45 cm, • wysokość swobodnego upadku: 45 cm, • strefa upadku: 400 x 400 cm, • zakres wiekowy: 3-6 lat, • kategoria urządzenia: urządzenie zabawowe wolnostojące, liczba użytkowników - do 1 dziecka. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Normy bezpieczeństwa: - normy z grupy PN-EN 1176-1:2017 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, - materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN-EN 71-3+A1:2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. - Huśtawka ważka na belce – 1 szt. Dane techniczne: • długość: 260 cm, • szerokość: 40 cm, • wysokość: 80 cm, • wysokość swobodnego upadku: 120 cm, • strefa upadku: 560 x 310 cm, • zakres wiekowy: 3-14 lat, • kategoria urządzenia: urządzenie zabawowe wolnostojące, liczba użytkowników - do 1 dziecka. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Normy bezpieczeństwa: - normy z grupy PN-EN 1176-1:2017 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, - materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN-EN 71-3+A1:2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. - Huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt. Dane techniczne: • długość: 401 cm, • szerokość: 170 cm, • wysokość: 250 cm, • wysokość swobodnego upadku: 140 cm, • strefa upadku: 401 x 780 cm, • zakres wiekowy: 3-14 lat, • kategoria urządzenia: urządzenie zabawowe wolnostojące, liczba użytkowników - do 1 dziecka. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Normy bezpieczeństwa: - normy z grupy PN-EN 1176-1:2017 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, - materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN-EN 71-3+A1:2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. - Tablice informacyjne wraz z regulaminem placu zabaw – 2 szt. Dane techniczne: • Wymiary gabarytowe: 60x15x220 cm. • Materiały: konstrukcja, tablica: stal lakierowana pow. ekspozycyjna: płyta MFP-L lakierowana. • Kolorystyka konstrukcja: grafit RAL 7021. • Montaż przez zabetonowanie elementów kotwiących. - Ławki z oparciem – 2 szt. Dane techniczne: • Drewniana. • Wymiary gabarytowe: 150x60x70 cm. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. - Kosz na śmieci z daszkiem – 1 szt. Dane techniczne: • Metalowy. • Wymiary gabarytowe: 40x40x110 cm. • Materiały: konstrukcja: stal lakierowana. • Kolorystyka drewno: teak, konstrukcja: grafit RAL 7021. Parametry należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się różnice wymiarów w stosunku do założeń projektowych ± 10 %. Nawierzchnie: - Wykonanie nawierzchni utwardzonych – w szczególności: • wykonanie chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm – 60,00 m2, • obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm – 55 cm, • pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. - Wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, przepuszczalnej z podbudową przepuszczalna. Nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa zestawu zabawowego: 95,00 m2. - Powierzchnia biologicznie czynna – 75,00 m2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Teren zewnętrzny ma dostosowanie nawierzchnie utwardzone do potrzeb osób niepełnosprawnych: a) Spadek w poprzek ciągu pieszego nie może nigdy przekraczać 2%. b) Wszelkie przeszkody i elementy wyposażenia przestrzeni będą umieszczone poza główną przestrzenią komunikacyjną. c) Schody i pochylnie muszą być umieszczane w taki sposób, żeby nie zawężać minimalnej wymaganej przestrzeni komunikacyjnej (rmi § 293 ust. 4 i 5). d) Dojście do budynku powinno mieć szerokość min. 1,5 m (rmi § 16 ust. 1). e) W szerokości drzwi wejściowych do budynku nie mogą być umieszczane żadne elementy wystające ponad płaszczyznę nawierzchni (odboje, skrobaczki, wycieraczki do obuwia i podobne urządzenia) (rmi § 294 ust. f) Minimum 5% miejsc parkingowych powinno być przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. g) Sposób zaprojektowania, wykonania i umiejscowienia ogrodzeń, bram i furtek nie może stwarzać zagrożenia dla ludzi i zwierząt (rmi § 41 ust. 1). h) Na wysokości mniejszej niż 1,8 m nie mogą znajdować się ostro zakończone elementy, drut kolczasty, tłuczone szkło oraz inne podobne wyroby i materiały (rmi § 41 ust. 2). i) Furtki powinny być zaprojektowane w taki sposób, żeby nie utrudniały dostępu osobom niepełnosprawnym (rmi § 42 ust. 2). 3. Szczegółowe opisy urządzeń zabawowych określa dokumentacja projektowa. Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia są rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów w dokumentacji projektowej, dopuszcza się odstępstwo od wymiarów urządzeń +-10%. Wykonawca proponując urządzenia równoważne do zaprojektowanych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń: - bujaka typu samochód policyjny, - bujaka typu skuter – motor, - bujaka typu statek, - huśtawki ważki na belce, - huśtawki wahadłowej podwójnej. - w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe oraz zestawienie elementów poszczególnych urządzeń. - Dodatkowo Zamawiający jako załącznik do niniejszej SIWZ przekazuj się „Tabelę równoważności”, która szczegółowo określa parametry równoważności. Podane w tabeli parametry/cechy/właściwości dotyczące równoważności wyrobów/urządzeń to wartości minimalne, jakie muszą spełniać proponowane wyroby/urządzenia. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym zobowiązany jest dołączyć do oferty w/w tabelę, w której dokładnie wskaże jakie urządzenia zostaną zamontowane na placu zabaw (wskazanie oferowanej technologii urządzeń, wymiarów urządzeń, elementów składowych jakie dany zestaw zawiera). Na podstawie wypełnionej tabeli Zamawiający określi czy zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia spełniają minimalne wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji projektowej. - Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, to na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że proponowane rozwiązanie równoważne opisywanemu przez zamawiającego spełnia wymagania zamawiającego. - Zaproponowane urządzenia winny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2017 lub równoważną. - Materiały tworzywowe LDPE, z których zostało zbudowane urządzenie zabawowe posiadają potwierdzenie zgodności ich składu z normą PN- EN 71-3 + A1: 2014-12 lub równoważną dotyczącej zawartości ftalanów i kadmu oraz migracji określonych pierwiastków. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 5. Ponadto obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 8. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 11. Wymagany minimalny termin gwarancji 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych) wykonujących prace: - część nr 1 – rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, wykończeniowe objęte zakresem zamówienia, - część nr 2 - przygotowawcze, podbudowy, wykonania obrzeży, rozebranie nawierzchni, wykonania nawierzchni, montażu obiektów małej architektury, wyposażenia placu objęte zakresem zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi dostawy materiałów, usługi transportowe, usługi geodezyjne urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem 2)Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach