Przetargi.pl
UTWORZENIE DODATKOWYCH 10 MIEJSC W ŻŁOBKU MIEJSKIM W ZIĘBICACH – ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8163870, , fax. 74 8191212
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8163870, , fax. 74 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWORZENIE DODATKOWYCH 10 MIEJSC W ŻŁOBKU MIEJSKIM W ZIĘBICACH – ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie dofinansowane z programu „Maluch+” 2020 Program Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Maluch+” 2020 na rzecz rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. 1. Nazwa nadana zamówieniu: „UTWORZENIE DODATKOWYCH 10 MIEJSC W ŻŁOBKU MIEJSKIM W ZIĘBICACH – ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA”. Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część 1 nazwa: Meble Część 2 nazwa: Zabawki i pomoce dydaktyczne Część 3 nazwa: Wyposażenie (w tym wyposażenie pomieszczeń, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, wyposażenie kuchenne oraz wyposażenie przenośne) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części (ofertę na każdą część należy złożyć oddzielnie) Jednemu Wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia na wszystkie części. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Pozostałe CPV 1 część zamówienia CPV – 39151000-5 – Meble różne; 2 część zamówienia CPV – 37520000-9 – Zabawki; CPV – 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne; 3 część zamówienia CPV – 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe; CPV – 39330000-4 – Urządzenia dezynfekujące; CPV – 39512000-4 – Bielizna pościelowa CPV – 39531000-3 – Dywany CPV – 39300000-5 – Różny sprzęt 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli zabawek pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia Żłobka Miejskiego w Ziębicach 1) Część 1 Meble Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz krzeseł określonych w załączniku nr 5 które będą stanowiły wyposażenie Żłobka Miejskiego w Ziębicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 (arkusz 1) 2) Część 2 Zabawki i pomoce dydaktyczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 5 dla dzieci w wieku do lat 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 (arkusz 2) 3) Część 3 Wyposażenie (w tym wyposażenie pomieszczeń, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, wyposażenie kuchenne oraz wyposażenie przenośne) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, określonego w załączniku nr 5 dla Żłobka Miejskiego w Ziębicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 (arkusz 3) Informacje wspólne dla części 1-3 4) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Klasztorna 6, 57-220 Ziębice. Pomieszczenie do rozładunku zostanie wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego 5) Warunki dostawy: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę a także rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca określonego jako miejsce dostawy. Dostawa będzie zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy co najmniej na dwa dni robocze przed terminem dostawy. Zamawiający wskaże osobę upoważnioną do odbioru dostawy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie przed mechanicznym uszkodzeniem w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach podzielonych na części (jeśli wykonawcy zostanie udzielona więcej niż jedna część zamówienia) według załącznika odpowiednio do każdej części w taki sposób aby umożliwić jednoznacznie identyfikację zapakowanego produktu. Zamawiający dopuszcza realizowanie każdej części w partiach. 6) Wymagania: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i oryginalnie zapakowany, kompletny, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz spełniający wymagania obowiązujących norm jakościowych a także przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, które poświadczą, że produkt jest wykonany zgodnie z obowiązującymi polskimi normami jakościowymi, a także dostosowany do potrzeb odpowiedniej grupy wiekowej (w szczególności dzieci do lat 3), które wykonawca przekaże wraz z dostawą. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. 7) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 2 lata. 4. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz załącznikach, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostawy zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Uwaga: wykonawca może złożyć oświadczenie razem z ofertą, ale z oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej wykonawca przygotowuje oświadczenie we własnym zakresie. Wzór oświadczenia przygotowany przez Zamawiającego dotyczy przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) 2. Inne dokumenty. 1) Oferta - na ofertę składa się: a) formularz ofertowy - zgodnie z wzorem załącznika nr 1 do SIWZ (należy złożyć odrębnie dla części 1,2,3) 2) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Środki naprawcze (self- cleaning): Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. oraz pkt 16-20 ustawy Pzp. (obligatoryjne przesłanki wyłączenia) lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. może na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zastosowanie środków naprawczych nie będzie miało miejsca w stosunku do Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, Wykonawcy, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz wobec którego nie upłynął jeszcze określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy uzna za wystarczające przedstawione przez niego dowody. W przypadku nieuwzględnienia przedstawionych dowodów Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach