Przetargi.pl
Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    Niepodległości 13
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 431019460
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i hali warsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zadanie pod nazwą „Utwardzenie placów składowych i dróg dojazdowych przy hali materiałowo – sprzętowej i haliwarsztatów PCEZ w Świdniku wraz z modernizacją budynku hali materiałowo – sprzętowej – Etap II”.3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:- nowej konstrukcji nawierzchni dróg dojazdowych w ramach utwardzenia istniejącej nawierzchni- utwardzenia placu położonego na działce 1765/98 – miejsce składowania soli- utwardzenie placu na terenie działki 143/8- poprawy stanu nawierzchni, usprawnienie komunikacji na terenie działek o numerach ewid. 1765/98; 143/8; 143/5.3.3 Rozwiązanie sytuacyjne:1) W ramach projektu na terenie działki 1765/98 zaprojektowano utwardzenie placu, na którym składowana będzie sóldrogowa. Zaprojektowano utwardzenie o nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa. Przed wykonaniemrobót dokonać rozbiórki nawierzchni z płyt betonowych.2) Na krawędzi placu i zjazdu z ulicy Warsztatowej zaprojektowano odwodnienie liniowe modułowe z otwieranym rusztem oszerokości 30cm i głębokości 30cm połączone ze zbiornikiem bezodpływowym w postaci studzienki zbiorczej. Odwodnienieliniowe i zbiornik bezodpływowy do wykonania z polimerobetonu. Nawierzchnia obramowana opornikiem betonowym12x25cm ustawionym na ławie z betonu C12/15 wraz z oporem.3) Przy krawędzi działki 143/12 zostało zaprojektowane utwardzenie drogi dojazdowej wraz ze zjazdem z ul. Warsztatowej.Szerokość drogi 6,0m i spadku jednostronnym skierowanym w stronę działki 143/8. Droga obramowana opornikiembetonowym 12x25cm ustawionym na ławie betonowej wraz z oporem. Na zjeździe od strony działki 143/8 zaprojektowanołuk kołowy o promieniu R=5,0m. Na zjeździe na krawędzi z ul. Warsztatową zaprojektowano ustawienie krawężnikanajazdowego 15x22cm.4) Na terenie działki 143/8 zaprojektowano drogę dojazdową o szerokości 5,0m wraz ze zjazdem z ul. Warsztatowej .Załamania zjazdu wyokrąglono łukiem kołowym o promieniu R=5,0m. Drogę i zjazd obramowano opornikiem 12x25cm,natomiast od strony ul. Warsztatowej zaprojektowano ustawienie krawężnika najazdowego 15x22cm o odsłonięciu h=4cm.5) Przy granicy z działką 143/16 jako opór nawierzchni zaprojektowano obrzeże betonowe 8x30cm ustawione na ławie zbetonu C12/15 wraz z oporem.6) Projektowane utwardzenia dowiązać wysokościowo do istniejącego zagospodarowania. Nawierzchnię wykonać tak abyumożliwić odpływ wód opadowych do wpustów kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie działek 1765/98.3.4 Uwaga: Materiał rozbiórkowy w postaci płyt betonowych 1x3 m należy złożyć w miejscu wskazanym przezZamawiającego. Płyty betonowe stanowią własność Zamawiającego.3.5 Konstrukcja nawierzchni zjazdu szerokości 5,0m (przekrój P3) i placów składowych:- 4cm; warstwa ścieralna z AC 11S, KR1-2 wg WT-2:2014,- 5 cm, warstwa wiążąca z AC 11W wg WT- 2:2014 ,- 20 cm; warstwa z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5mm- 15 cm; warstwa ulepszonego podłoża z piasku stablizowanego cementem wg. PN-S-96012:19973.6 Konstrukcja nawierzchni zjazdu szerokości 6,0m (przekrój P2):- 4 cm; warstwa ścieralna z AC 11S, KR1-2 wg WT-2:2014,3.7 Nawierzchnię zjazdów, placu od strony ul. Warsztatowej obramowano krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cmustawionym na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm.3.8 Plac obramowano od strony działki 143/16 obrzeżem betonowym 8x30cm ustawionym na ławie betonu C12/15 wraz zoporem .3.9 Zjazdy obramowano opornikiem betonowym 12x25cm ustawionym na ławie z betonu C12/15 gr. 15cm.3.10 Spadek poprzeczny dostosowany do istniejącego zagospodarowania terenu.3.11 Uwaga: Zamawiający może zdecydować o alternatywnym wykonaniu nawierzchni zjazdu (szer. 5 m) w przekroju P3- z płyt betonowych „JOMB” 100x75x12,5cm z betonu B30- z płyt betonowych „ MEBA” 60x40x12cmPłyty ułożone na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 30cm.3.12 Do wyceny robót budowlanych należy przyjąć nawierzchnię podstawową z betonu asfaltowego.3.13 Odwodnienie: Odwodnienie zjazdów, placów zapewnią przyjęte spadki podłużne i poprzeczne ze skierowaniem wódopadowych do wpustów ulicznych3.14 Kolizje: Na wjeździe od strony działki 143/16 znajduje się słup oświetleniowy, który do czasu budowy zostanieprzestawiony.3.15 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.3.16 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanychrobót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność ibezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu. Podczas prowadzeniarobót nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyjątkiem wykonywania bitumicznej warstwyścieralnej)3.17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:a) projekt budowlany,b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),c) przedmiar robót.3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.3.19 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okreszadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENYOFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach