Przetargi.pl
Utrzymanie wybranych terenów zieleni Gminy Miejskiej Lubin

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28 28
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie wybranych terenów zieleni Gminy Miejskiej Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wybranych terenów zieleni Gminy Miejskiej Lubin: - Utrzymanie Parku Jana Pawła II. - Utrzymanie Parku Jesionowego. - Utrzymanie Parku Leśnego. - Utrzymanie Parku Solidarności. - Utrzymanie Parku Osiedlowego. - Utrzymanie Parku Słowiańskiego. - Utrzymanie terenów rekreacyjnych ul. Konstytucji 3 Maja. 3.2 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 77.31.30.00-7 Usługi utrzymania parków 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 77.31.41.00-5 Usługi w zakresie trawników 77.34.00.00-5 Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Rodzaj: usługa 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3.4 Szczegółowy wykaz prac - częstotliwość wykonywanych zadań utrzymania terenów zieleni Gminy Miejskiej Lubin zawarto w Załączniku nr 10 do SIWZ. 3.5 W zakresie wszystkich prac Wykonawca zapewni wywóz i składowanie odpadów. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz przedłożenia informacji o wytwarzanych odpadach i sposobach zagospodarowania odpadów - w zakresie odpadów powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy. 3.6 Zestawienie rodzaju odpadów wytwarzanych podczas realizacji umowy i przekazanych do RIPOK będzie załączone do protokołu odbioru będącego podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 3.7 Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać oględzin terenów określonych w Załączniku nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 12.2 Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 12.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Szczegółowy sposób wniesienia wadium zawarty jest w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszone usterki i reklamacje
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach