Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2020-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
REGON: 17511575001610 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawczo-konserwacyjne na obiektach inżynierskich - droga ekspresowa S17 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i droga krajowa nr 48 na odcinku od km 153+520 do km 186+737 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty i usługi bieżącego utrzymania: drogi ekspresowej S17 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i drogi krajowej nr 48 na odcinku od km 153+520 do km 186+737; W zakres robót i usług przewidywanych do wykonania w ramach bieżącego utrzymania dróg krajowych wchodzą następujące asortymenty robót/usług: - bieżące utrzymanie dróg (BUD), - bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich (BUM), obejmujące oznakowanie, oświetlenie i bezpieczeństwo dróg oraz utrzymanie nawierzchni, korpusu, odwodnienia dróg, chodników oraz roboty naprawczo-konserwacyjne na obiektach inżynierskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 35 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej oraz likwidacja przełomów na terenie miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2024-02-20 - Remonty dróg miejskich w 2024 roku
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3531L w miejscowościach Chodywańce i Żurawce Osada
Dodano: 2023-12-05 - Remont drogi gminnej nr 104521L we wsi Sajczyce - Gmina Sawin
Dodano: 2023-11-02 - Zamówienie podobne do Umowy Nr 2/RB/2021 z dnia 17.03.2021 r. polegające na wykonaniu w 2023 r. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów na Drodze wojewódzkiej 813...
Dodano: 2023-10-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2023 r.
Dodano: 2023-10-10 - Remont drogi powiatowej nr 3544L od km 2+486 do km 3+176 i od km 3+379 do km 3+850 w miejscowości Chyże
Dodano: 2023-09-20 - Remont drogi gminnej nr 106948 L w miejscowości Radawiec Duży
Dodano: 2023-08-18 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Józefów
Dodano: 2023-08-02