Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych na obiekcie nr V – Park Miejsko – Leśny wraz z przyległymi terenami

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 510 233 , fax. 564 510 233
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 510 233, fax. 564 510 233
    REGON: 87111883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych na obiekcie nr V – Park Miejsko – Leśny wraz z przyległymi terenami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na obszarze miasta Grudziądza – obiekt nr V. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało koszenie trawy, dbanie o elementy małej architektury, zakup i nasadzenie kwiatów jednorocznych, formowanie drzew i krzewów, pielenie, utrzymanie czystości i porządku na całym obiekcie. Obiekt nr V obejmuje teren wzdłuż Park Miejsko-Leśny (bez części zrewitalizowanej) ulica: Hallera, Cegielniana, Wigury, Cmentarna, AL. F. Żwirki, Parkowa, Kustronia, Nauczycielska, Polskich Skrzydeł, Warszawska, Jaskółcza, Rydygiera, Miłoleśna, Solidarności, Nad Torem, S. Konarskiego, Zaciszna, J. Smoleńskiego, Kasprzyckiego, T. Bora Komorowskiego, Czarneckiego, F. Chopina, Czerwonodworna, Narutowicza. Powierzchnia trawników – 350.415,00 m2, Długość poboczy do koszenia – 51.530,00 mb, Powierzchnia alejek spacerowych/nawierzchni utwardzonych – 12.000,00 m2 Powierzchnia krzewów do formowania –2.470,00 m2, Ilość ławek –58 szt., Ilość koszy – 34 szt., Ilość konstrukcji kwietnikowych – stojących – 3 szt., Ilość donic betonowych –5 szt., Ilość kwiatów – 400 szt., Ilość drzew do pielęgnacji – 468 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: Zakres czynności obowiązujących na terenie obiektu nr V i Obszar obiektu nr V. Zamawiający przewiduje wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z: - nadzorem nad pielęgnacją zieleni i koordynacją wszystkich prac wykonywanych na terenie obiektu, - bieżącym utrzymaniem czystości terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkimi zabiegami pielęgnacyjnymi roślin (m.in. cięcia pielęgnacyjne i chirurgiczne drzew, cięcia krzewów, żywopłotów, róż). Oświadczenie powinno również zawierać następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądać udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących: nadzór nad pielęgnacją zieleni i koordynacją wszystkich prac wykonywanych na terenie obiektu, bieżącym utrzymaniem czystości terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkie zabiegi pielęgnacyjne roślin (m.in. cięcia pielęgnacyjne i chirurgiczne drzew, cięcia krzewów, żywopłotów, róż). Pierwsze oświadczenie wykonawca składa bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania zamawiającego. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez zamawiającego, jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 12 ust. 2 pkt 2 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Następujące czynności: - nadzór nad pielęgnacją zieleni i koordynacja wszystkich prac wykonywanych na terenie obiektu, - bieżące utrzymanie czystości terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkie zabiegi pielęgnacyjne roślin (m.in. cięcia pielęgnacyjne i chirurgiczne drzew, cięcia krzewów, żywopłotów), Wykonawca winien realizować przy pomocy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Dla pozostałych czynności określonych w „Zakresie czynności obowiązujących na terenie obiektu” nr V Zamawiający nie stawia wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ponieważ czynności będące przedmiotem tych zadań są wykonywane w miarę potrzeb w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń. Na podstawie art. 36b ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzednim, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, które Wykonawca zobowiązany jest wnieść w następującej wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego (liczy się data i godzina uznania przez rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Państwową Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej kopercie w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój 335 (spichrze). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Wadium winno być wystawione na Zamawiającego: gmina – miasto Grudziądz z siedzibą Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na okres krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach