Przetargi.pl
Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno-sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2

GMINA MIASTA TYCHY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA TYCHY
    al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    REGON: 278348986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno-sportowych w Tychach w 2022 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.2.kontrola pięcioletnia,2.3.zamiatanie nawierzchni utwardzonych i z poliuretanu na placach zabaw,2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych urządzeń/elementów zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.5.zakup i wymiana lub montaż nowych elementów urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,2.6.malowanie urządzeń/elementów zabawowych, siłowych i małej architektury,2.7.koszenie trawy na placach zabaw.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:3.1. Załączniku nr 2A do SWZ: opis przedmiotu zamówienia, 3.2. Załączniku nr 3A do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego, 3.3. Załączniku nr 4A do SWZ: tabela cen jednostkowych zawierająca wykaz elementów związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego, 3.4. Załączniku nr 5A do SWZ: wykaz i lokalizacja placów zabaw i siłowni plenerowych, 3.5. Załączniku nr 6A do SWZ: projektowane postanowienia umowne.1. Zadanie nr 2 – Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje miejsc rekreacyjno-sportowych.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych tj.: Pumptracki – tory rowerowe, Skate Park - budowla sportowa, Street Workout - plac do ćwiczeń, Rolkostrady – tor do jazdy na rolkach, urządzeń sportowych przy ul. Pod Lasem, boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nowa/Zgody, Tor do gry w bule,2.2.kontrola pięcioletnia,2.3.utrzymanie czystości i porządku na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych oraz zamiatanie nawierzchni na Skate Parku,2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych elementów na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych, 2.5.naprawa chodnika wokół nawierzchni Skate Parku,2.6.naprawa barierki na urządzeniach Skate Parku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:3.1. Załączniku nr 2B do SWZ: opis przedmiotu zamówienia, 3.2. Załączniku nr 3B do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego, 3.3. Załączniku nr 4B do SWZ: wykaz i lokalizacja miejsc rekreacyjno-sportowych, 3.4. Załączniku nr 5B do SWZ: projektowane postanowienia umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77320000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości:1.1. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – dla Zadania nr 1,1.2. 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) – dla Zadania nr 2,1.3. 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) – w przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania.1.3.1. Jeżeli wysokość wniesionego wadium w zakresie obydwu części będzie niższa niż kwota, wskazana powyżej w pkt 1.3, Zamawiający uzna, że wadium dla obydwu części nie zostało wniesione w wymaganej wysokości oraz będzie miało zastosowanie odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1.Pieniądzu,3.2.Gwarancjach bankowych,3.3.Gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony naGminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy.5.Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 831240 2975 1111 0010 66775534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW6.Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.25.2022).7.Wadium w formie niepieniężnej:7.1.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7.2.Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.25.2022).7.3.Udzielona gwarancja:7.3.1.musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,7.3.2.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,7.3.3.z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,7.3.4.treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,7.3.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułuporęczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).8.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:1.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:1.1.1.1. 100.000,00 zł (dla Zadania nr 1),1.1.1.2. 20.000.00 zł (dla Zadania nr 2),1.1.1.3. W przypadku złożenia oferty na obie części, Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę niemniejszą niż 120.000,00 zł.1.1.1.4.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednegoz Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.1.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1.2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lub usługęutrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń zabawowych lub sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 50 000,00 zł brutto - usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramach jednej umowy (dotyczy Zadania nr 1).1.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lub usługęutrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 15 000,00 zł brutto –usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramach jednej umowy (dotyczy Zadania nr 2).1.2.2.1.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa , musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca –brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.1.2.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.1.2.2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2):1.2.2.1. 1 osobą dla każdego Zadania (lub 1 osobą w przypadku złożenia oferty na oba Zadania) do pełnienia nadzoru nadpracami związanymi z utrzymaniem i konserwacją terenów zabawowych, sportowych oraz rekreacyjnych oraz odpowiedzialną za przeprowadzenie kontroli pięcioletniej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.1.2.2.2. Osoba, o której mowa powyżej musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiegow celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym,a personelem Wykonawcy.1.2.2.3. Wymienioną powyżej w pkt. 1.2.2.1. osobę ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach