Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 144 201 , fax. 468 142 628
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 468 144 201, fax. 468 142 628
    REGON: 52648100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 1) bieżące utrzymanie czystości na terenach zielonych, chodnikach, jezdniach wewnętrznych dróg dojazdowych oraz parkingach m.in. parkingi wzdłuż ul. Niepodległości, 2) opróżnianie koszy miejskich z odpadów i utrzymanie czystości wokół kosza każdego dnia do godz. 900, 3) utrzymanie koszy miejskich w odpowiednim stanie sanitarnym oraz ich malowanie do 31 maja każdego roku. 4) pielęgnację istniejącego drzewostanu tj. wykonywanie prac pielęgnacyjnych w koronach drzew (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody - Dz. U. z 2020r. poz. 55), podlewanie nowych nasadzeń oraz wskazanych przez Zamawiającego, likwidację odrostów przy pniach, 5) zgłaszanie drzew stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa dla ludzi i mienia oraz całkowicie obumarłych Zamawiającemu, 6) usuwanie drzew i krzewów oraz złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pni (po otrzymaniu decyzji zezwalającej jeżeli taka konieczność istnieje), 7) konsultowanie prac z zakładem energetycznym jeśli będą one tego wymagały, 8) pielęgnację istniejących krzewów, 9) pielęgnację istniejących trawników polegającą na: wygrabieniu i zasileniu, koszeniu trawników wraz z grabieniem i wywozem powstałej biomasy (w miesiącach kwiecień-sierpień koszenie minimum raz w tygodniu wg. harmonogramu, w pozostałych miesiącach raz na dwa tygodnie) odchwaszczaniu, dosiewaniu trawy, uzupełnianiu ubytków ziemi oraz wygrabianiu liści wraz z ich wywozem i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Nie należy pozostawiać skoszonej trawy oraz zgrabionych liści do dnia następnego. 10) Harmonogram koszenia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 11) dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego wraz z zabezpieczeniem przed zniszczeniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 12) utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń zabawowych na placach zabaw przy ul. Niepodległości, Nowej i Solidarności, Zwolińskiego, Tomaszowskiej polegająca na: malowaniu poszczególnych elementów placu zabaw z wcześniejszym poinformowaniem o dacie przystąpienia do prac, trzykrotna wymiana piasku w piaskownicach (na początku miesiąca kwietnia, czerwca, sierpnia lub w razie konieczności częściej z wcześniejszym poinformowaniem o dacie przystąpienia do prac celem potwierdzenia wymiany piasku i udokumentowania), malowanie elementów placów zabaw (farbami akrylowymi bezpiecznymi dla dzieci posiadającymi atesty), dosypywanie piasku w miejscach odsłoniętych elementów zabawowych w celu ich zabezpieczenia, naprawy większych elementów zabawowych z materiałów wykonawcy (nie wlicza się w to drobnych napraw jak np. śrubka, taśma), 13) place zabaw należy kontrolować codziennie do godziny 8:00 oraz prowadzić książeczkę kontroli z zapisami nieprawidłowości, 14) w przypadku stwierdzenia uszkodzenia elementu zabawowego należy natychmiast je oznakować a jeśli istnieje taka możliwość zdemontować (poprzedzić dokumentacją fotograficzną) i niezwłocznie przekazać informację do Urzędu Miasta, 15) w przypadku stwierdzenia przez Inspekcję Sanitarną nieprawidłowości i nałożeniu na Burmistrza Miasta kary, ulega ona przesunięciu na Wykonawcę z tytułu niedopełnienia obowiązków umowy, 16) utrzymanie i bieżąca konserwacja ławek i trzepaków (malowanie farbą do 31 maja każdego roku), wymiana i naprawa desek z materiału Wykonawcy, 17) bieżące utrzymanie czystości i konserwacja wiat śmietnikowych wraz z ich białkowaniem i utrzymaniem czystości wokół wiat, 18) bieżące odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi z chodników, parkingów i dróg dojazdowych do budynków wielorodzinnych, śmietników i do trzepaków. Odśnieżanie w przypadku wystąpienia śniegu, w czasie i w sposób zapewniający bezpieczne i nie utrudnione poruszanie się pieszych wg potrzeb, Wykaz terenów objętych zamówieniem oraz harmonogram prac stanowi załącznik nr 1 do SIWZ będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Oddział nr 1 w Rawie Mazowieckiej nr rachunku 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej”, 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: A. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; B. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. 7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VII.3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: A) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, B) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, C) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik do SIWZ nr 2a, D) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach