Przetargi.pl
„Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018 r na rzece Dunajec w km 184+750– 185+050, w miejscowości Dębno, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 18 441 37 89 , fax. 18 441 37 89
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 18 441 37 89, fax. 18 441 37 89
    REGON: 368302575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018 r na rzece Dunajec w km 184+750– 185+050, w miejscowości Dębno, gm. Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W wyniku intensywnych opadów deszczu, które miały miejsce w miesiącu lipiec 2018 r, został zniszczony brzeg prawy na odcinku około 400 mb. W wyniku oberwania się brzegu zostało zniszczone boisko sportowe, a zagrożone są: znajdujący się poniżej zakład budowlany, wał powodziowy oraz droga wojewódzka nr 969. Powstałe uszkodzenia wymagają pilnych prac interwencyjnych polegających na odcinkowym zasypie wyrw, a także udrożnieniu koryta na długości 100 m. Zasyp powstałych wyrw na brzegu prawym na odcinku około 300 m należy wykonać z miejscowego materiału, odłożonego na brzegu lewym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej do wyznaczonej godziny składania ofert, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 2. Wadium winno być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji tj.: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), c. kwotę zobowiązania, d. termin ważności gwarancji, e. zobowiązanie do zapłaty kwoty gwarancji niezwłocznie od dnia przekazania żądania wypłaty, zawierająca zapisy „nieodwołalna”, „bezwarunkowa”, „płatna na każde żądanie”, f. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz ul. Naściszowska 31 z dopiskiem: „Postępowanie nr 654/ZZN/2018 BGK 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 11 do siwz. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i wykonawcy który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz – „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY”. (w formie oryginału) 5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 Ustawy, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 7. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust.5 pkt.1 i 2 Ustawy składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach