Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 52450700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2019-2020 - II POSTĘPOWANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2019-2020 – Wspólny słownik zamówień (CPV): Główny kod CPV 90500000-2 1. Zakres zamówienia obejmuje usuwanie martwych zwierząt (padliny) z parków, skwerów, placów oraz innych terenów oraz dróg Gminy Kędzierzyn-Koźle. 1) Zadanie będzie realizowane całodobowo, w dni powszednie, dni wolne od pracy oraz świąteczne poprzez: a) dojazd do miejsca zdarzenia własnym środkiem transportu na zgłoszenie telefoniczne Straży Miejskiej i przystąpienie do interwencji (usunięcie padliny) w czasie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę - od momentu otrzymania zgłoszenia; (maksymalny czas na przystąpienie do interwencji - nie dłużej niż 6 godzin); b) zebranie i usunięcie zwłok zwierzęcia (zwierząt) lub ich części; c) transport padliny w szczelnych workach lub pojemnikach własnym środkiem transportu do zakładu utylizacji; d) pokrycie kosztu przyjęcia padliny do zakładu utylizacji oraz wszelkich innych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; e) prowadzenie i przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentu przekazania padliny do zakładu utylizacji; 2) Zlecenie wykonania czynności odbywać się będzie wyłącznie na podstawie bieżących zgłoszeń Straży Miejskiej; 3) Dokumentami potwierdzającymi wykonanie zadania, które należy dołączyć do faktury są: a) miesięczne zestawienie usuniętych padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych, zawierające datę i miejsce zdarzenia, gatunek zwierzęcia, pieczęć i podpis jednostki wzywającej, tj. Straży Miejskiej – zatwierdzającej ww. zestawienie; b) dokumenty potwierdzające przekazanie padliny do zakładu utylizacji Zamawiający przewiduje, że ilość padliny usuniętej w okresie trwania umowy nie przekroczy 1448,46 kg. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji nieprzewidzianego zwiększenia ilości padłych zwierząt. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia za usługi zlecane w ramach opcji będzie stawka za usunięcie 1 kg padliny podana w formularzu ofertowym. Zamawiający w ramach prawa opcji może dokonać zwiększenia zamówienia, które nie przekroczy 30% zamówienia podstawowego. 3. Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, polegającego na tym, że osoby zaangażowane w realizację zamówienia były zatrudnione na umowie o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II Istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW).2.Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 3.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3.5 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Brzeskiego Centrum Medycznego.
Dodano: 2024-03-07 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów wytwarzanych przez 10 Brygadę Logistyczną.
Dodano: 2024-02-08 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i składowania odpadów komunalnych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-08 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z lokali mieszkalnych i użytkowych oraz z terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-21 - Usuwanie padłych zwierząt z dróg i terenów gminnych w latach 2024-2025
Dodano: 2023-11-10 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych pochodzących z PSZOK z terenu gmin: Pawłowiczki, Izbicko, Ujazd zrzeszonych w Związku Międzygminnym „Czysty Region”
Dodano: 2023-08-16 - [U/ 7.1/ TP/ 2023] Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych na PSZOK oraz wytworzonych w związku z działalnością „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpow.
Dodano: 2023-07-26 - Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK) zlokalizowanego w Gogolinie przy ul. Ligonia
Dodano: 2021-02-22 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY LASOWICE WIELKIE
Dodano: 2021-02-18 - Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Skarbimierz w 2021 r. oraz ich transport
Dodano: 2021-02-09