Przetargi.pl
Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ścieków w 2020 roku na terenie Gminy Łowicz

Gmina Łowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 830 26 30 , fax. 46 830 26 31
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łowicz
    ul. Długa
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 830 26 30, fax. 46 830 26 31
    REGON: 75014831900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uglowicz.nv.pl, www.gminalowicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ścieków w 2020 roku na terenie Gminy Łowicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objęte są usługi polegające na: usuwaniu awarii sieci wodociągowych (w tym naprawa niesprawnych hydrantów); usuwaniu awarii na ujęciach wody (w tym wymiana pomp głębinowych); usuwaniu awarii na stacjach uzdatniania wody; usuwanie awarii sieci kanalizacyjnych i przydomowych oraz strefowych przepompowni ścieków (w tym instalacji elektrycznych) 2. Zamawiający określa maksymalny czas reakcji od momentu wezwania do usunięcia awarii do przystąpienia do jej usuwania na okres nie dłuższy niż 4 godziny, z zastrzeżeniem, że Oferent (Wykonawca) zobowiązany jest natychmiast po zawiadomieniu przystąpić do dokonania oględzin i zabezpieczenia miejsca awarii. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane usługi na co najmniej na 12 miesięcy licząc od dnia dokonania naprawy. Ustalenie minimalnego okresu gwarancji na ww. termin ma na celu obniżenie kosztów cyklu życia przedmiotu zamówienia, ponoszonych przez Zamawiającego podczas jego eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach