Przetargi.pl
Usługa stałej, całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie nieruchomości Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie wraz z kompleksową obsługą automatycznego systemu wjazdu i wyjazdu

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80 , fax. 89 524 53 80
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
    ul. Warszawska 30
    10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, fax. 89 524 53 80
    REGON: 28031463200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa stałej, całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie nieruchomości Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie wraz z kompleksową obsługą automatycznego systemu wjazdu i wyjazdu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałej, całodobowej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie nieruchomości Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie wraz z kompleksową obsługą automatycznego systemu wjazdu i wyjazdu. 2. Kompleksowa obsługa, o której mowa w ust. 1 obejmuje system monitoringu zewnętrznego, automatów wydających bilety, kasy parkingowej oraz szlaban wjazdowy i wyjazdowy Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie. Realizacja usług objętych umową odbywać się będzie codziennie w systemie 24- godzinnym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z postanowieniami art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 2142 z późn. zm.) lub inny dokument równoważny umożliwiający prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 Wykonawca złoży wypełnione oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3.1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ); 2) wykaz poza cenowych kryteriów oceny ofert dotyczących ilości grup interwencyjnych skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ) – w przypadku nie złożenia ww. wykazu lub złożenia wadliwego wykazu Zamawiający nie przyzna pkt. w ww. kryterium oceny ofert; 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach