Przetargi.pl
Usługa polegająca na naprawie, przygotowaniu i przeprowadzeniu badań dozorowych, przeglądów i legalizacji sprzętu służby materiałów pędnych i smarów

10 Brygada Logistyczna w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-820 Opole, ul. Domańskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 261625977 , fax. 261625911
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 10 Brygada Logistyczna w Opolu
    ul. Domańskiego 68
    45-820 Opole, woj. opolskie
    tel. 261625977, fax. 261625911
    REGON: 53221388200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://10blog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na naprawie, przygotowaniu i przeprowadzeniu badań dozorowych, przeglądów i legalizacji sprzętu służby materiałów pędnych i smarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na naprawie, przygotowaniu i przeprowadzeniu badań dozorowych, przeglądów i legalizacji sprzętu służby materiałów pędnych i smarów zgodnie z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50630000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 5500,00 zł w tym: Zadanie nr 1 - 3500,00 zł Zadanie nr 2 - 2000,00 zł Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: NBP oddział Opole nr rachunku 47 1010 1401 0010 2313 9120 2000 z adnotacją „wadium, nr sprawy 1/MPS/2020 zadanie nr …”. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej: a) dokument wadialny musi zostać załączony do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem; b) dokument elektroniczny musi zostać podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym; c) pod pojęciem w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy rozumieć dokument (lub oświadczenie) wygenerowany elektronicznie (czyli niezawierający w treści: podpisu, pieczątki, parafy itp.) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej (lub osób upoważnionych) do reprezentowania gwaranta, jako wystawcy tego dokumentu lub oświadczenia; d) elektroniczną kopię dokumentu poświadcza za godność z oryginałem elektronicznym osoba upoważniona (lub osoby upoważnione) do reprezentowania gwaranta, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z Art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 667, j. t.) Wykonawca powinien posiadać właściwe uprawnienia bądź uzgodnioną technologię naprawy urządzeń technicznych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1468), w szczególności do naprawy: a) zbiorników cystern do przewozu materiałów niebezpiecznych; b) urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi aktualne uprawnienia wydane w formie decyzji administracyjnej przez właściwą jednostkę dozoru technicznego bądź uzgodnioną technologię naprawy. 3. Wykonawca powinien mieć wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 oraz system zarządzania jakością spełniający wymagania zawarte w AQAP 2131. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi: a) Certyfikat ISO 9001; b) Certyfikat AQAP 2131 bądź protokół odbioru podpisany przez wyznaczoną delegaturę Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW) z adnotacją bez uwag.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach