Przetargi.pl
Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej.

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Zyty 26
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
    REGON: 97077323100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa optymalizacji procesów w zakresie gospodarki materiałowej, na co mają wpływ następujące czynności: a) Analiza przedwdrożeniowa; b) Przygotowanie dokumentu specyfikacji konfiguracji systemu dziedzinowego dla firmy obsługującej i serwisującej oprogramowanie aplikacyjne Zamawiającego; c) Doradztwo związane ze zmianą planu kont do szczegółowości analityki; d) Wykonanie prac konfiguracyjnych po stronie aplikacji systemu dziedzinowego InfoMedica/AMMS; e) Testowanie konfiguracji wykonanej w aplikacji ERP i HIS Zamawiającego na podstawie przekazanej specyfikacji; f) Produkcyjne uruchomienie Magazynów Gospodarczych w module Apteka oraz produkcyjne uruchomienie magazynków na oddziałach i pozostałych OPK dla materiałów medycznych i niemedycznych w module Apteczka; g) Prace w zakresie implementacji procedur dotyczących Gospodarki Materiałowej; h) Uruchomienie procesu monitorowania realizacji procedur już wdrożonych; i) Uruchomienie procedury tworzenia planu i kontroli budżetu zużycia materiałów i sprzętu jednorazowego; j) Szkolenia grupowe w zakresie uruchamianych zmian, procedur i funkcjonalności zgodnie z opracowanym harmonogramem dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; k) Asysty stanowiskowe w zakresie uruchamianych procedur i funkcjonalności (jako element szkolenia) dla pracowników zaopatrzenia i oddziałowych; l) Udostępnienie do korzystania z narzędzia na okres realizacji projektu dla 3 osób oddelegowanych ze strony Zamawiającego wraz z serwerem i niezbędnymi licencjami w celu świadczenia usługi doradczej i pracy nad optymalizacją wdrażanych procedur; m) Wsparcie merytoryczne, spotkania z zespołem projektowym i wypracowywanie rozwiązań w trakcie realizacji projektu oraz po zakończeniu części uruchomieniowo - szkoleniowej przez okres 6 m-cy; n) Narzędzie do monitorowania, o którym mowa w pkt l) ma mieć przygotowane gotowe szablony analiz z możliwością późniejszej edycji z poziomu użytkownika; o) Zestawienia dotyczące prezentacji planu i realizacji budżetu; p) Zapewnienie dostępu do danych wielu użytkownikom równocześnie, nie obciążając systemów dziedzinowych; q) Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu końcowego dane zgromadzone w udostępnianym narzędziu zostaną usunięte przez Wykonawcę a Zamawiający pozostanie w posiadaniu opracowanych na rzecz Zamawiającego raportów w formie elektronicznej typu Excel, PDF itd. Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie pkt 3.2 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Do oferty należy dołączyć: 3.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach