Przetargi.pl
Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w Placówce wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży przy ul. Kościuszki 15A w Dąbrowie Tarnowskiej w latach 2019-2020 w związku z realizacją: przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej Projektu pod nazwą „Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży „Jutrzenka” w Dąbrowie Tarnowskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 642 29 15, , fax. 14 642 29 15
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej
    Kościuszki 15A
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 642 29 15, , fax. 14 642 29 15
    REGON: 00570781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopsiwr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w Placówce wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży przy ul. Kościuszki 15A w Dąbrowie Tarnowskiej w latach 2019-2020 w związku z realizacją: przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej Projektu pod nazwą „Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży „Jutrzenka” w Dąbrowie Tarnowskiej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków gotowych do spożycia w formie zupy, drugiego dania oraz napoju (kompot, herbata, sok), porcjowanych w jednorazowych pojemnikach dla dzieci przebywających w budynku Zamawiającego, ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia, w ilości maksymalnie 15 gorących posiłków dziennie przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni robocze pomiędzy godz. 15:00 a 16:30. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia dokładne godziny dostaw i ilości posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie której odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zatwierdzającej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowania potraw w oparciu o surowce , półprodukty i świadczenia usług cateringowych własnym transportem);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienia klauzuli społecznej: - Wymagania społeczne zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) na cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji usługi dla Zmawiającego liczba zatrudnionych osób uczestniczących przy realizacji zamówienia nie może być mniejsza niż 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach