Przetargi.pl
Usługi transportowo – sprzętowe na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Granowie

Gmina Granowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 72 067
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Granowo
    ul. Sportowa 2
    62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 72 067
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowo – sprzętowe na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Granowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem nw. Zestawu/sprzętu/jednostek transportowych wraz z operatorem/kierowcą do jego obsługi. Lp. Skład sprzętu / zestawu Wymagana ilość 1. Spycharka gąsienicowa z uchylną łyżka, moc silnika min. 120 KM 1 szt. 2. Ładowarka kołowa z łyżką o poj. min. 5,00 m3 1 szt. 3. Koparka kołowa lub gąsienicowa z łyżką skarpową poj. 0,75 m3 oraz łyżką „normalną” o poj. min. 0,80 m3 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z napędem min. na 3 osie o ładowności min. 16 t., moc silnika min. 400 KM 1 szt. 2. Praca będzie polegała na ładowaniu, plantowaniu, rozgarnianiu, przewożeniu, skarpowaniu, profilowaniu, usypywaniu ziemi i kompostu nie nadającego się do rolniczego wykorzystania oraz wykonywania innych prac ziemnych (wykopy, nasypy itp.) – na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Granowie w związku z pracami rekultywacyjnymi. 3. Kwota może zostać zwiększona w przypadku gdyby wzrosły potrzeby, a Zamawiający przeznaczył na ten cel dodatkowe środki finansowe (zamówienie uzupełniające). 4. Szczegółowy zakres prac zostanie każdorazowo potwierdzony pisemnym lub ustnym zleceniem Zamawiającego, określającym rodzaj i zakres prac, żądany termin ich wykonania. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez pracownika Urzędu Gminy lub Zakładu Gospodarki Komunalnej, który to ustala czas podstawienia sprzętu. Maksymalny czas podstawienia sprzętu nie może przekroczyć deklarowanego przez Wykonawcę czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym. Czas reakcji dotyczy zarówno pojedynczego sprzętu jak i całego zestawu. Maksymalna czas reakcji wynosi 72 godziny. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań z zakresu prac sprawnymi technicznie jednostkami transportowymi i sprzętowymi, oznakowanymi i dostosowanymi do wykonania zadań na podstawie obowiązujących przepisów w ilościach wynikających z zawartej umowy. 5. Karty pracy sprzętu i karty drogowe środka transportu winny być każdorazowo (w dniu wykonywania usługi) potwierdzone przez przedstawiciela upoważnionego do potwierdzania czasu pracy w imieniu Zamawiającego (pracownik Referatu Infrastruktury Technicznej Gminy, Rolnictwa i Ochrony Środowiska UG Granowo lub kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Granowie). 6. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie. 7. Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie rzeczywisty czas pracy sprzętu/środka transportu, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w kartach pracy sprzętu/karcie drogowej. Wynagrodzenie za wykonane usługi będzie płatne na podstawie faktury VAT obejmującej wyszczególnienie usług za miesiąc poprzedni, w tym: liczbę godzin pracy, stawkę jednostkową usługi, potwierdzonych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 8. Ceny jednostkowe określone przez oferenta w ofercie cenowej zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 9. Zgodnie z art. 29.3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zadania pracownika na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony, na czas określony lub na czas zastępstwa (przy umowach na czas określony lub na czas zastępstwa czas trwania umowy musi obejmować w całości czas realizacji umowy), wymóg ten dotyczy wykonawcy i ewentualnych podwykonawców łącznie. Zamawiający wymaga zatrudnienia kierowców/operatorów w ilości co najmniej 1 osoby. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu na etapie składania ofert będzie oświadczenie złożone przez wykonawcę (oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi przedstawi zamawiającemu podpisany przez osobę upoważnioną wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika, oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy b) podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące zał. nr 4 do SIWZ c) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. d) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, każdy wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach