Przetargi.pl
Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II Przetarg

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II Przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi codziennie (za wyjątkiem Pakietu Nr 5) w zakresie transportu dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, które należą do struktury organizacyjnej Zamawiającego. Rejon usług zawarty jest w czterech pakietach - częściach: PAKIET Nr 1 – usługi transportowe w rejonie Gmin: Trzebownisko, Chmielnik PAKIET Nr 2 – usługi transportowe w rejonie Gmin: Boguchwała, Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Rzeszowie ul. Dębicka 160 PAKIET Nr 5 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Krasne – trzy razy w tygodniu (środa, czwartek, piątek) PAKIET Nr 6 – usługi transportowe w rejonie Gminy: Sokołów Małopolski 1.2. Usługi transportowe obejmują: - obsługę Podstawowej Opieki Zdrowotnej, w tym: wykonywanie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, położnych, - transport materiałów: gospodarczych, drobnego sprzętu medycznego z miejsca i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - transport krwi, leków, szczepionek oraz wyników laboratoryjnych zgodnie z procedurą Zamawiającego z dnia 20 października 2017 r. o symbolu KZ 9.1 pn. „Procedura transportu, przechowywania szczepionek i innych termolabilnych produktów medycznych. Postępowania w przypadku awarii lub braku dopływu prądu do urządzenia chłodniczego”, która stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.3. Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.4. Każde niewykonanie bądź nienależyte wykonanie usługi lub opóźnienie w jej wykonaniu, uprawnia Zamawiającego do zaangażowania innych osób prawnych lub fizycznych w celu realizacji przedmiotu umowy (tzw. wykonanie zastępcze). Koszty wykonania zastępczego będą obciążać Wykonawcę. 1.5. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca i podwykonawcy Wykonawcy zatrudnili na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 22 Kodeksu pracy, osoby wykonujące w toku realizacji zamówienia następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności, tj. kierowców do wykonywania usług transportu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie w godzinach pracy placówek służby zdrowia w rejonie wskazanych Gmin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP). 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stanu pojazdów i ich wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy posiadania licencji na zarobkowy przewóz osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 58) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Ocena spełniania warunku prowadzona będzie na podstawie załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 3) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami [Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem osobowym czterodrzwiowym dla danego Pakietu - należy podać markę samochodu, jego nr rejestracyjny, dane techniczne i pojemność bagażnika oraz podstawę dysponowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ]. Pojemność bagażnika stanowi kryterium oceny ofert – 40 %, zgodnie z zapisami SIWZ Roz. XV. Zamawiający wymaga, aby pojemność bagażnika przy złożonych siedzeniach nie była mniejsza niż 1400 l. Oferta która będzie zawierać pojemność bagażnika poniżej 1400 l zostanie odrzucona. Do oferty należy dołączyć kserokopię (ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem) informacji z książki serwisowej pojazdu, instrukcji obsługi lub innego dokumentu, w który znajdują się dane określające pojemność bagażnika wykazywanego przez Oferenta pojazdu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach