Przetargi.pl
Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisów olejowych i napraw pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, które są po okresie gwarancji producenta pojazdu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 (siedem) części i obejmuje wykonanie serwisów olejowych i napraw pojazdów służbowych znajdujących się w poniższych rejonach: - część 1 zamówienia – Rejon Wrocław - 64 pojazdy służbowe, - część 2 zamówienia – Rejon Wałbrzych - 17 pojazdów służbowych, - część 3 zamówienia – Rejon Kłodzko - 11 pojazdów służbowych, - część 4 zamówienia – Rejon Legnica - 16 pojazdów służbowych, - część 5 zamówienia – Rejon Jelenia Góra - 18 pojazdów służbowych, - część 6 zamówienia – Rejon Zgorzelec - 14 pojazdów służbowych, - część 7 zamówienia – Rejon Góra - 1 pojazd służbowy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dokonania serwisów olejowych pojazdów (wymiany filtrów, wymiany oleju silnikowego) - zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta pojazdu, 2) przeprowadzania napraw pojazdów służbowych - zgodnie z technologią napraw producenta pojazdu. 4. Prawo opcji - Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji we wszystkich 7 częściach zamówienia. 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przez cały okres trwania umowy. 2) Prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe i polegać będzie na tym, że Zamawiający może zwiększyć zakres zobowiązania umownego, w zakresie serwisów olejowych i napraw pojazdów służbowych maksymalnie do 20% wartości zamówienia podstawowego, po cenach określonych przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 3) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Pisemne zawiadomienie o realizacji prawa opcji Zamawiający prześle Wykonawcy na adres e-mail wskazany w umowie. 4) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w szczególności w następujących przypadkach: a) zwiększenia ilości serwisów olejowych i napraw pojazdów (w danej części zamówienia) w związku ze zwiększonym przebiegiem pojazdów służbowych, b) z innych przyczyn wynikających z nieprzewidzianych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach