Przetargi.pl
Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawca młodszej grupy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach realizacji projektu: „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 846 44 61-63 , fax. 59 846 44 63
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 59 846 44 61-63, fax. 59 846 44 63
    REGON: 53114430000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.postomino.pl/gops/index.php?id=661&id2=150

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawca młodszej grupy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach realizacji projektu: „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki dziennej nad dziećmi w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach projektu „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” 3.2 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części 3.3 Usługa będzie świadczona w dni powszednie w godzinach funkcjonowania Placówki od podpisania umowy do 31 grudnia 2020r. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć oświadczenia z których wynika że: • Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona. • Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego. • Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do: a) diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci, b) tworzenie planu pracy Placówki, przedkładanie go do akceptacji Kierownikowi Placówki oraz jego realizowanie zgodnie z założeniami, c) uczestniczenie w procesie naboru dzieci do Placówki, d) rzetelne organizowanie zajęć prowadzonych w ramach działalności Placówki: sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków, udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu, e) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w czasie pobytu w Placówce i wycieczek, f) dbanie o powierzony sprzęt i mienie g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji, h) planowanie działań wychowawczych w stosunku do uczestników PWD, i) udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów, itp. j) współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych, k) udział w planowanych działaniach projektowych realizowanych z Europejskiego Funduszu Społecznych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WZ pn. „Wspieranie rodzin w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino”. • Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień 85312110-3 Usługi opieki dziennej nad dziećmi. 3.6 Zamawiający zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje istotne zmiany do treści zawartej umowy: 1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje zmiany terminu planowanych działań, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego punkcie 6 podpunkt 6.1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 3) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 4) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 5) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. 6) Zleceniodawca może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę czynności określonych niniejszą umową. 7) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 9) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wchodzące w skład OFERTY: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach