Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych, polegających na podziale geodezyjnym nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, ozn. jako działka nr 1918, o pow. 281 m2, obręb ewidencyjny Stare Bielsko, położonej przy ul. Dożynkowej, w celu wydzielenia terenu, na którym usytuowana jest stacja transformatorowa. Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek. W ramach prowadzonych czynności geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania wstępnych projektów podziałów nieruchomości (w liczbie 5 szt.); 2) uzyskania niezbędnych zezwoleń na podział; 3) opracowania projektu podziału i niezbędnych służebności przejazdu i przechodu na mapach ewidencyjnej i sytuacyjno-wysokościowej (w licznie 5 szt.); 4) markowania docelowych linii podziałowych na etapie dokonania przyjęcia granic w terenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale); 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), zgodnie z Częścią III pkt 9 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2024-03-01 - Wykonywanie pomiarów dawek indywidualnych promieniowania jonizującego wykonywane metodą termoluminescencyjną w systemie kwartalnym przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-02-19 - Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2023/2024
Dodano: 2024-01-18 - Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2022/2023
Dodano: 2022-09-26 - Usługa pomiarów ochronnych elektrycznych
Dodano: 2021-07-15 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2021-01-27 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2020-12-11 - Realizacja usług geodezyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Wykonanie czynności rozgraniczeniowych polegających na ustaleniu przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami położonymi w Zawierciu przy ul. Łośnickiej tj. pomiędzy działką ewidencyjną nr 120/2 ark. m. 4 z nieruchomością sąsiednią oznaczona jako działka ewidencyjna nr 120/1 i 122 przy ul. Łośnickiej ark. m. 4, obręb Łośnice - poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
Dodano: 2020-09-11 - „Wykonanie uwierzytelnionych map z projektem podziału nieruchomości, wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej oraz analiza stanu zagospodarowania nieruchomości – 4 części”
Dodano: 2020-07-30