Przetargi.pl
Usługa zaprojektowania funkcjonalnego, graficznego oraz wykonania strony internetowej dla oddziału Muzeum Sztuki w Łodzi - Pałacu Herbsta

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zaprojektowania funkcjonalnego, graficznego oraz wykonania strony internetowej dla oddziału Muzeum Sztuki w Łodzi - Pałacu Herbsta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie funkcjonalne, graficznego oraz wykonanie strony internetowej dla oddziału Muzeum Sztuki w Łodzi - Pałacu Herbsta Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: Cele i założenia Głównym celem strony internetowej oddziału Muzeum Sztuki w Łodzi - Pałacu Herbsta ma być informowanie o wszystkich formach jego działalności. Strona ma mieć również wymiar społecznościowo- interaktywny - funkcjonowanie strony ma być sprzężone z funkcjonowaniem kont instytucji na portalach społecznościowych Strona ma być dostosowana do potrzeb osób niewidomych i niedowowidzących Pobocznym celem strony ma być stworzenie bazy mailingowej (dzięki rejestracji użytkowników na stronie, jako subskrybentów newslettera) Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2013 roku W ramach zadania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego wydzielono następujące podzadania: Podzadanie I - Zaprojektowanie funkcjonalne i graficzne strony w tym: zaproponowanie przez Wykonawcę struktury i mapy strony oraz jej projektu graficznego zgodnego z identyfikacją wizualną oddziału - w terminie do 26 sierpnia 2013 roku akceptacja przez Zamawiającego struktury i mapy strony oraz jej projektu graficznego - w terminie do 31 sierpnia 2011 roku b) Podzadanie II - Wykonanie i opublikowanie strony w tym: w terminie do 10 września 2013 roku Wykonawca stworzy, umieści na zapewnionym przez siebie serwerze i udostępni Zamawiającemu do akceptacji testową wersję strony internetowej, przy czym testowa wersja strony musi uwzględniać zaakceptowane projekty graficzne oraz wymagania i funkcjonalności określone w niniejszym dokumencie. w terminie do 15 września 2013 roku Zamawiający zaakceptuje bądź zgłosi uwagi do testowej wersji strony internetowej lub jej poszczególnych elementów, przy czym Wykonawca w ciągu 3 dni uwzględni uwagi Zamawiającego, jeżeli zostaną zgłoszone. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie teksty merytoryczne najpóźniej w terminie do 31 sierpnia 2013 roku w celu ich wprowadzenia na stronę Zamawiającego. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu papierowy podręcznik użytkownika witryny, zawierający opis funkcji panelu administracyjnego w terminie do dnia 20 września 2013 roku. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego, w wymiarze 20 godzin w terminie do końca okresu optymalizacji, tj. do 30 września 2013 roku. Wykonawca opublikuje w pełni funkcjonalną i uzupełnioną stronę zaakceptowaną przez Zamawiającego w sieci Internet pod adresem www.palac-herbsta.org.pl na serwerze Zamawiającego w terminie do 20 września 2013 roku. Ogólne wymagania techniczne dla strony strona zbudowana w taki sposób, aby była zgodna ze standardami panującymi w Internecie oraz z najnowszymi wytycznymi standardami Światowej Organizacji W3C oraz Wytycznymi Dotyczącymi Ułatwień Dostępu do Zawartości Sieci 2.0 (WCAG 2.0) z uwzględnieniem wytycznych ułatwiających użytkowanie stron przez ludzi niepełnosprawnych w tym niewidomych, ze słabym wzrokiem, z problemami słuchu, z problemami uczenia się, posiadających pewne ograniczenia kognitywne, ruchowe, kłopoty z mową, światłoczułość lub kobinację powyższych. Strona powinna być zgodna z Załącznikiem nr 4 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r., w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych - tworzony przez Wykonawcę serwis internetowy powinien być zgodny ze standardami technicznymi i spełniać zasady dostępności serwisu dla osób niepełnosprawnych. do stworzenia strony posłuży język XHTML w standardzie STRICT lub TRANSITIONAL i FRAMESET (http://www.w3c.org/TR/xhtml1/), wykorzystanie technologii PHP, JavaScript, Ajax, Flash, MySQL, Google Map, wygląd strony oparty na stylach CSS, optymalizacja SEO, przyjazne linki, wspomaganie przeglądarek i systemów w celu poprawnego wyświetlania strony, witryna powinna wyświetlać się poprawnie w systemach: Windows/PC, MacOS/Apple, Linux. witryna powinna wyświetlać się poprawnie w przeglądarkach: Internet Explorer 7+, Mozilla Firefox 5+, Safari 2+, Opera 9.1+, Google Chrome 10+ a także w urządzeniach przenośnych z systemem Google Android, Apple iOS 4.3. strona internetowa ma być zoptymalizowana pod kątem czasu ładowania strona musi zawierać narzędzia umożliwiające tworzenie dynamicznej ścieżki linków w punkcie, w którym znajduje się użytkownik, czyli np. strona główna - nazwa sekcji - nazwa kategorii - nazwa działu - tytuł artykułu (tzw. nawigacja breadcrumb). strona musi zawierać narzędzia umożliwiające tworzenie słownika metatagów (słów kluczowych, opisów), które będzie można przypisywać do artykułu tworzonego przez administratora strona musi umożliwiać publikację określonych artykułów/treści od zadanej daty (godziny), wycofanie materiałów z portalu od zadanej daty (godziny). portal musi zapewniać dokładną walidację danych pobieranych z formularzy, danych URL oraz być odporny między innymi na następujące zagrożenia: ataki semantyczne na adres URL, ataki związane z ładowaniem plików, ataki typu cross-site scripting, podrabianie zatwierdzenia formularza, ujawnienie uwierzytelnień dostępu, wstrzykiwanie kodu SQL, ujawnienie danych przechowywanych w bazie, trawersowanie katalogów, wstrzykiwanie poleceń systemowych. strona internetowa zapewni monitorowanie aktywności użytkowników anonimowych strony internetowej poprzez zbieranie statystyk w ujęciu dziennym dotyczących co najmniej: liczby odwiedzin, liczby odsłon, liczby unikalnych użytkowników, średniej liczby odsłon w trakcie jednej wizyty użytkownika z uwzględnieniem czasu wizyty na stronie internetowej, rodzajów przeglądarek, statystyk oglądalności materiałów zamieszczonych na stronie. system zapewni możliwość eksportu danych statystycznych do użytecznego pliku csv/xls, pozwalającego na analizę zawartych danych przez Zamawiającego. Dopuszczalne jest wykorzystanie przez Wykonawcę w tym celu dostępnych narzędzi do analizy statystyk serwisów WWW. Struktura serwisu: Podział treści zawartych w serwisie musi zostać podzielony na różne typy zawartości, jak np. aktualności czy archiwum, które Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu i uzyska jego akceptację zarządzanie wszystkimi zakładami będzie odbywać się przez panel administracyjny Struktura witryny musi być przyjazna dla użytkowników, zgodna z istniejącymi trendami w sieci Internet i oparta na najlepszych praktykach wykorzystywanych przez instytucje zajmujące się sztuką w Polsce i na świecie Stworzenie różnych systemów nawigacji, głównej i pomocniczych, które będzie można tworzyć i edytować przez panel administracyjny. Wykorzystanie w serwisie systemów nawigacji krokowej, stronicowej, ścieżek nawigacyjnych, menu dynamicznego, nawigacji drzewiastej, map witryn, w razie potrzeby katalogów, indeksów alfabetycznych. Wstępne wymagania dotyczące witryny wygląd ogólny - strona ma być przejrzysta i czytelna. Grafika przygotowana w oparciu o system identyfikacji wizualnej oddziału, który Zamawiający udostępni Wykonawcy. Wyraźnie zaznaczone linki. Strona optymalizowana do wyświetlania w rozdzielczości 1024x800px. materiały merytoryczne do witryny internetowej w postaci tekstów dostarczy Zamawiający strona zawierać będzie moduł sklepu internetowego umożliwiający składanie zamówień i ich realizację strona w dużym stopniu dostępna będzie po wyłączeniu stylów css oraz/lub grafiki. Wygląd adekwatny do tematyki strony. instalacja witryny na serwerze wskazanym przez Zamawiającego przekazanie Zamawiającemu kopii witryny na nośniku DVD oraz wszystkich kodów do witryny, po okresie optymalizacji strony szkolenie pracowników Zamawiającego, w wymiarze 20 godzin - do końca okresu optymalizacji. stworzenie papierowego podręcznika użytkownika witryny, zawierający opis funkcji panelu administracyjnego. strona musi być dostępna w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej strona musi umożliwiać wstawianie i edytowanie dat przy zamieszczanych artykułach Opis wymagań funkcji udostępnionych w witrynie (funkcje administracyjne dostępne w panelu zarządzania): stworzenie panelu zarządzania treścią - CMS który pozwoli na szybką i wygodną publikację treści dowolnego typu (artykułów, dokumentów, plików, zdjęć, formularzy, elementów pop-up, itd.), bez potrzeby posiadania wiedzy technicznej, w szczególności znajomości języka HTML) możliwość samodzielnego dodawania i zarządzania treścią przez użytkowników systemu w sposób łatwy i wygodny dodawanie treści tekstowych przy wykorzystaniu edytora WYSIWYG oraz możliwość przenoszenia treści z dokumentów MS Office, OpenOffice, HTML z możliwością czyszczenia kodu z nadmiarowych znaczników. dodawanie multimediów przy wykorzystaniu edytora WYSIWYG, formaty: mp4, mp3, flv, swf, AAC, możliwość dodawania plików, załączników, w dowolnym formacie, przyporządkowanych do wprowadzanej treści, zarządzanie i edytowanie obrazami podczas dodawania ich do zawartości witryny, możliwość edycji linków dla każdego elementu witryny, tworzenie i zarządzanie systemem menu oraz możliwość tworzenia struktury serwisu, jej modyfikacji oraz rozbudowy na dowolnym poziomie zagłębienia bez konieczności posiadania wiedzy technicznej (umiejętności programisty). system zarządzania uprawnieniami użytkowników i administratorów możliwość dodawania nowych użytkowników systemu, zarządzanie kontami, przydzielanie uprawnień, możliwość definiowania dowolnych nowych rodzajów treści - udostępniania przez panel administracyjny witryny (np. artykuł, blog, zdjęcie, film, plik dźwiękowy, forum, itp.), tworzenie i kategoryzowanie zawartości poprzez system słowników , chmury oznaczeń czyli system tagów, wyszukiwarka na stronie musi posiadać mechanizm wyszukiwania utworzonych artykułów oraz zamieszczonych treści pełno tekstowo. statystyki i raporty dotyczące działania witryny, galerie zdjęć wykorzystujące skrypt Ligbtbox2, formularze, możliwość tworzenia nowych formularzy poprzez panel administracyjny, wykorzystanie google analytics, wykorzystanie systemu RSS, newsletter wraz z możliwością subskrybowania się przez stronę i importowaniem bazy kontaktów z innych źródeł mapa witryny w formacie XML, przyjazna dla wyszukiwarek całość strony internetowej musi umożliwić administratorom łatwą rozbudowę struktury oraz posiadać możliwość dodania, edycji, skasowania, ukrycia oraz pokazania/opublikowania dowolnego artykułu, podkategorii, kategorii, bądź sekcji. strona musi dawać możliwość podglądu treści wprowadzonych na stronę przed ich publikacją w formie jak najbardziej zbliżonej do widoku po opublikowaniu. strona musi posiadać mechanizm przenoszenia przez administratora artykułów do Archiwum, którego dokładna struktura zostanie ustalona z Zamawiającym strona musi posiadać moduł BIP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach