Przetargi.pl
Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych, a także zabudów na pojazdach ciężarowych – specjalnych

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych, a także zabudów na pojazdach ciężarowych – specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przeprowadzanie przeglądów pojazdów ciężarowych – specjalnych i ich zabudów. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 10 zadań: Zadanie nr 1 „Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki Mercedes Benz”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3A do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2A do SIWZ. Zadanie nr 2 „Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki VOLVO”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3B do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2B do SIWZ. Zadanie nr 3 „Przegląd pojazdów ciężarowych – specjalnych marki MAN TGM”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3C do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2C do SIWZ. Zadanie nr 4 „Przegląd zabudów AS 750, AS 990, CJS 914, TJS 560 montowanych na pojazdach ciężarowych – specjalnych marki Mercedes Benz, VOLVO”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3D do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2D do SIWZ. Zadanie nr 5 „Przegląd pojazdów specjalnych marki Mercedes Benz UNIMOG U 400 wraz z osprzętem”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3E do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2E do SIWZ. Zadanie nr 6 „Przegląd zabudowy ORION PP2 na pojeździe ciężarowym – specjalnym marki MAN TGM”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3F do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2F do SIWZ. Zadanie nr 7 „Przegląd zabudowy na pojazdach specjalnych (pożarniczych)”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3G do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2G do SIWZ. Zadanie nr 8 „Przegląd samochodów specjalnych – ciężarowych (pożarniczych) marki MERCEDES”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3H do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2H do SIWZ. Zadanie nr 9 „Przegląd samochodów specjalnych – ciężarowych (pożarniczych) marki SCANIA”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3I do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2I do SIWZ. Zadanie nr 10 „Przegląd samochodów specjalnych – ciężarowych (pożarniczych) marki MAN”. Szczegółowy zakres czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądu zawiera załącznik nr 3J do SIWZ. Wykaz ilościowy pojazdów został określony w formularzu cenowym – załącznik nr 2J do SIWZ. 3. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla: • Zadań nr 1-7 a) Wykonawca będzie dokonywał przeglądów pojazdów w siedzibie Zamawiającego (miejsce wykonywania usługi). Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce odpowiednie do wykonania przeglądu w dniu przewidzianym do realizacji usługi w godzinach od 6:00 do 22:00. b) Wykonawca będzie posiadał mobilne zaplecze techniczne pozwalające wykonać przegląd pojazdów w siedzibie Zamawiającego. • Zadań nr 8-10 a) Usługa przeglądów pojazdów będzie wykonywana w siedzibie Wykonawcy (miejsce wykonywania usługi), które to będzie zlokalizowane w odległości drogowej nie większej niż 80 km od granic administracyjnych miejscowości Powidz. Wówczas Zamawiający dostarczy i odbierze na własny koszt pojazd z siedziby Wykonawcy, a Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do przeglądu, a także koszty przechowywania pojazdów przed, w trakcie i po wykonaniu usługi. • Dla wszystkich zadań a) Czas reakcji Wykonawcy na przystąpienie do realizacji przedmiotu zamówienia będzie liczony od chwili zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego do momentu faktycznego przystąpienia do przeglądu (w przypadku zadań 1-7), bądź możliwości przyjęcia pojazdu, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego do przeglądu, do miejsca wykonywania usługi (w zakresie zadań 8-10). Termin ten będzie zawierał się w dniach roboczych i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 5 dni roboczych, a także będzie podlegał punktacji w ramach kryterium oceny ofert. b) Termin wykonania usługi przeglądu 1 pojazdu/zabudowy nie może być dłuższy niż 1 dzień roboczy. Termin może ulec przedłużeniu za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. c) Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 3 miesięcy. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w załącznikach od nr 3A do 3J SIWZ. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A – 2J do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach