Przetargi.pl
Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w latach 2010 - 2011

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3969302 , fax. (052) 3969303
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. (052) 3969302, fax. (052) 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w latach 2010 - 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania zieleni i czystości na terenie Miasta i Gminy Brusy w latach 2010-2011. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Konserwację bieżącą terenów zieleni w zakresie: - pielęgnacji zieleni 2)Utrzymanie czystości pomników, cmentarzy i miejsc pamięci w zakresie: - pielęgnacji zieleni - czyszczenia nagrobków i pomników - prac porządkowych po uroczystościach 3)Kompleksowe utrzymanie terenów placów zabaw, boisk sportowych i terenów wypoczynkowo - rekreacyjnych w zakresie: - bieżącej pielęgnacji zieleni - konserwacji elementów małej architektury 4) Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy poprzez: - oczyszczanie ręczne - eksploatację koszy ulicznych - letnie utrzymanie ciągów pieszych i jezdnych (oczyszczanie mechaniczne) - zimowe utrzymanie ciągów pieszych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (Słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem do dnia 23 grudnia 2009 r. do godz. 11.00 na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP 341-21_09 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: a)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b)dokładne określenie przedmiotu postępowania, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności, e)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych. 4. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali lub wykonują usługi w zakresie bieżącej pielęgnacji zieleni niskiej o łącznej wartości netto minimum 100.000zł, w tym: co najmniej jedno zamówienie w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej o okresie realizacji nie mniejszej niż 1 rok, (obejmującym pełny cykl wegetacyjny) o wartości nie mniejszej niż 50.000zł netto. 5. Dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do Wykonania zamówienia tj. - Samochód o ładowności min. 4m3 przeznaczony do transportu odpadów - 1 szt. - Kosiarki - 5 szt. - Podkaszarki - 3 szt. - Zamiatarka mechaniczna - 1 szt. 6. Dysponują osobami, które posiadają następujące kwalifikacje: min. jedna osoba posiadająca wykształcenie średnie ogrodnicze (technik ogrodnik lub technik zakładania terenów zieleni) oraz min. 3 letnie doświadczenie w pracy przy zakładaniu i bieżącej pielęgnacji zieleni 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2.Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp 3. Decyzja wydana na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm) 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie bieżącej pielęgnacji zieleni niskiej o łącznej wartości netto minimum 100.000zł, w tym: co najmniej jedno zamówienie w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej o okresie realizacji nie mniejszej niż 1 rok, (obejmującym pełny cykl wegetacyjny) o wartości nie mniejszej niż 50.000zł netto, zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach