Przetargi.pl
Usługa regeneracji turbosprężarek w pojazdach służbowych w śląskim garnizonie Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nabywcy: slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa regeneracji turbosprężarek w pojazdach służbowych w śląskim garnizonie Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług napraw turbosprężarek w pojazdach służbowych o DMC do 3,5 tony, użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz jednostki i komórki organizacyjne podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach (z wyłączeniem naprawa objętych gwarancją producenta pojazdu). 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 (części) zadania: Zadanie nr 1 - Regeneracja turbosprężarek – Stacja Obsługi w Katowicach Zadanie nr 2 - Regeneracja turbosprężarek – Stacja Obsługi w Częstochowie Zadanie nr 3 - Regeneracja turbosprężarek – Stacja Obsługi w Bielsku - Białej 3. Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SIW- wzór umowy. 4. Szacowane ilości napraw dla wszystkich zadań zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane wartości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości mogą ulec zmianie, a podane dane służą jedynie do obliczenia ceny ofertowej przez Wykonawców. 5. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji 12 miesięcznej na wykonaną naprawę od dnia dopuszczenia pojazdu do ruchu natomiast gwarancja na części i materiały użyte podczas naprawy winna wynosić co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta. 6. Naprawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się uszkodzeń turbosprężarek, a przedmiotem naprawy mogą być uszkodzenia turbosprężarek we wszelkiego rodzaju pojazdach służbowych oznakowanych i nieoznakowanych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Wymagane jest, aby miejsce wykonywania usługi znajdowało się na terenie miasta Katowice, Częstochowa, Bielsko – Biała w zależności od zadania, na które zostanie złożona oferta lub w promieniu 20 km od granicy każdego z tych miast. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy: 8.1 dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 5 pojazdów Zamawiającego o DMC do 3,5 tony, oświetlonym, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów /lokalizacji/ Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe i alarmowe) 8.2 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, 8.3 dysponował odpowiednim zapleczem technicznym, obejmującym: 8.3.1 stanowisko, znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu, 8.4 dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewniającymi należyte wykonanie zamówienia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia źródłowych faktur zakupu części użytych do naprawy turbosprężarki w całym okresie gwarancji na przedmiotowe części. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia naprawy, odstąpienia od jej realizacji, bez ponoszenia żadnych kosztów. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług napraw turbosprężarek, która może zostać przeprowadzona w warsztacie Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób naprawy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wyposażenia warsztatu i poprawności przechowywania pojazdów oczekujących na naprawę. 13. Użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta. 14. Zamawiający dopuszcza stosowanie w naprawie części regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. W sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz.U 2005 nr 201 poz. 1666). 15. W celu potwierdzenia, że Wykonawca użył do wykonania usług części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zgodnych z postanowieniami niniejszego opisu zamówienia, Zamawiający może zażądać faktur źródłowych lub zaświadczenia producenta części stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są to części nie gorszej jakości niż stosowane przy fabrycznej produkcji pojazdów. 16. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po naprawie odpadów. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych. 18. Naprawy pojazdów służbowych Policji realizowane będą na podstawie zawartej umowy i powinny odbywać się poza kolejnością. 19. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 20. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 21. W przypadku powierzenia wykonania części zadania podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego należyte wykonanie. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za wszelkie zawinione i niezawinione szkody, które powstały w związku z częścią zadania powierzoną przez Wykonawcę podwykonawcy. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za zapłatę podwykonawcy za zrealizowany przez niego zakres prac. 22. Na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres naprawy turbosprężarek zgodnie z pkt. 3 były zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, lub pracę tymczasową. Niniejsze oświadczenie będzie stanowić załącznik do umowy. 23. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Oświadczenie Wykonawcy, że na wykonaną usługę będącą przedmiotem zamówienia udzieli gwarancji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy o adresie miejsca, w którym będą wykonywane naprawy i odległości nie przekraczającej 20 km od granicy miasta Stacji Obsługi, na którą złożona zostanie oferta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania gwarancji, udzielił gwarancji minimalnej tj. 12 miesiące liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy, że na użyte do wykonania usługi części i materiały udzieli gwarancji co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 7. Oświadczenie Wykonawcy, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt 7 Rozdziału I SIWZ- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy, że użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta- złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 9. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 4 do SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ 13. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, oraz oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 17. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 18. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 19. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego do oferty dołączy dokumenty potwierdzające równoważność. 20. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3austawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 22. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące terminu realizacji naprawy turbosprężarki złożone na załączniku nr 1 do SIWZ. 23. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania terminu naprawy turbosprężarki – naprawę wykona w terminie 5 dni, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty i przedłożonych na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1, i/lub 2, i/lub 4, i/lub 8, ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach