Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia ankiet na potrzeby realizacji grantu Preludium – „Ćwiczenia gry na instrumencie jako proces realizacji celu. Rola afektu i intencji implementacyjnych” z podziałem na części.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia ankiet na potrzeby realizacji grantu Preludium – „Ćwiczenia gry na instrumencie jako proces realizacji celu. Rola afektu i intencji implementacyjnych” z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi badań ankietowych uczniów szkół muzycznych na potrzeby realizacji grantu Preludium – „Ćwiczenia gry na instrumencie jako proces realizacji celu. Rola afektu i intencji implementacyjnych” z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty odpowiednio w załącznikach: - Część 1 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Ełku, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ. - Część 2 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Zespole Szkół Muzycznych w Gdańsku - Wrzeszczu, zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ. - Część 3 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Zespole Szkół Muzycznych w Gdańsku - Wrzeszczu, zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ. - Część 4 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ. - Część 5 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. Fryderyka Chopina w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ. - Część 6 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Lubelskiej Szkole Jazzu i Muzyki Rozrywkowej II stopnia w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ. - Część 7 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do SIWZ. - Część 8 - Świadczenie usług badań ankietowych uczniów w Społecznej Szkole Muzycznej II stopnia w Świdnicy, zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający w ciągu 2 dni od podpisania umowy uzgodni z Wykonawcą harmonogram realizacji badań ankietowych uczniów szkół muzycznych. Ze względu na formułę badań i ich późniejsze przeznaczenie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w trakcie trwającego roku szkolnego tj. 2018/2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach