Przetargi.pl
Usługa projektowa w zakresie: • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na przebudowę drogi wewnętrznej na Aleja Metalowca/Leśna z dojazdem do drogi Sikorskiego na działach 360, 361, 365/1, 38 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego remontu drogi gminnej wraz z parkingiem ul. Szkolna w Nowej Dębie na działkach o nr ewid. 245/2 i 248/4” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462671 , fax. 15 8465137
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462671, fax. 15 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa projektowa w zakresie: • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na przebudowę drogi wewnętrznej na Aleja Metalowca/Leśna z dojazdem do drogi Sikorskiego na działach 360, 361, 365/1, 38 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego remontu drogi gminnej wraz z parkingiem ul. Szkolna w Nowej Dębie na działkach o nr ewid. 245/2 i 248/4” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi projektowej w poniższym zakresie: • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na przebudowę drogi wewnętrznej na Aleja Metalowca/Leśna z dojazdem do drogi Sikorskiego na działach 360, 361, 365/1, 38 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) – część I zamówienia,, • Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego remontu drogi gminnej wraz z parkingi-em ul. Szkolna w Nowej Dębie na działkach o nr ewid. 245/2 i 248/4” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę – część II zamówienia, 2. Zakres robót zawiera: Część I zamówienia - Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na przebudowę drogi wewnętrznej na Aleja Metalowca/Leśna z dojazdem do drogi Sikorskiego na działach 360, 361, 365/1, 38 wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID): 1) Założenia do projektowania: Granicę opracowania oznaczono linią w kolorze żółtym na załączniku 6.1. do SIWZ. Projekt budowlano – wykonawczy sporządzony na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym wersji koncepcji. (przedstawionej do zatwierdzenia nie później niż 30 dni od podpisania umowy) a) Projekt powinien zawierać wykonanie przebudowy drogi Aleja Metalowca z dojazdem do ul. Leśna i ul. Sikorskiego. b) Zakładane parametry drogi: • Prędkość projektowa – 40 km/h • Kategoria ruchu KR1 • Odwodnienie, • Oświetlenie na całej długości projektowanej drogi. • Ciąg rowerowy na całej długości projektowanej drogi. c) Opracowanie powinno zawierać projekt mostu/przepustu na rzece Bystrzyk niezbędny do zjazdu na ulicę Leśna. Nośność mostu nie mniejsza niż w kategorii drogi. d) Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami e) uzyskanie prawomocnego pozwolenie na budowę lub prawomocnego zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej (ZRID). 2) Zakres dokumentacji projektowej winien obejmować: • Projekt Budowlano-Wykonawczy • Specyfikacje Techniczne • Kosztorysy inwestorskie i przedmiary • Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 3) Wymagania dotyczące wykonania dokumentacji: • dokumentacje należy opracować w formie papierowej każdą w 6 egz. + 1 egz. w formie el-ektronicznej (rysunki w formacie DWG i PDF, teksty w formacie doc. i PDF), • przedmiar robót i kosztorys inwestorski w ilości 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i ath), • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w ilości 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i doc), • uzyskanie prawomocnego pozwolenie na budowę lub prawomocnego zezwolenie na realiza-cje inwestycji drogowej (ZRID) 4) Oprócz wykonania w/w zakresu robót do obowiązków Wykonawcy należy również: • odpowiedzialność za jakość i kompletność wykonania dokumentacji i jej uzgodnienie z Za-mawiającym, • ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Odpowiada również za błędy i wady w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień bez dodatkowego wynagrodzen-ia. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udziele-nia wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania pro-cedury przetargowej na roboty budowlane bez dodatkowego wynagrodzenia. • zobowiązuje się do pisemnego oświadczenia, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. • w przypadku zmiany przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zmian prawnych i oddania dokumentacji projektowej z zachowaniem obowiązujących przepisów, na dzień przekazania Zamawiającemu, • Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności uzyska warunki techniczne do projektowania, ekspertyzy, opinie, badania i pomiary (ewen-tualne inwentaryzacje), podkłady geodezyjne itp. a także wszelkie formalności administra-cyjne. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. • powinien uwzględnić w zakresie i kosztorysie inwestorskim doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego, • sprawowanie nadzoru autorskiego podczas budowy. • Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszystkie konieczne uzgodnienia m.in. z: Zarządcami Linii Kolejowych, zarządcą lasów przez które przebiega projektowana droga oraz zawierać niezbędne decyzje m.in. Prawomocną Decyzje Środowiskową, Decyzję wodnoprawą wraz z wszystkimi uzgodnieniami dotyczącymi projektowanego mostu/przepustu. • Wykonawca będzie równiez zobowiązany do uzyskania niezbędnych warunków/zgód od wszystkich właścicieli/użytkowników, którzy ujawnią się w trakcie opracowania dokumen-tacji Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obejmu-jącej teren projektowanej inwestycji. • Czynności nie opisane, a wnikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji, należy traktować jako oczywiste i należy uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, • Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu tak-iemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. Część II zamówienia - Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego remontu drogi gminnej wraz z parkingiem ul. Szkolna w Nowej Dębie na działkach o nr ewid. 245/2 i 248/4” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę: 1) Założenia do projektowania: Granicę opracowania oznaczono linią w kolorze żółtym na załączniku 6.2. do SIWZ. Projekt budowlano – wykonawczy sporządzony na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym wersji koncepcji. f) Zakładane parametry drogi: • Prędkość projektowa – 40 km/h • Kategoria ruchu KR1 • Odwodnienie g) Parking należy zaprojektować pomiędzy ul. Szkolną a budynkiem Hali Targowej z zachowanie dojazdu do budynku przez samochody dostawcze. 2) Zakres dokumentacji projektowej winien obejmować: • Projekt Budowlano-Wykonawczy • Specyfikacje Techniczne • Kosztorysy inwestorskie i przedmiary • sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BI-OZ) 3) Wymagania dotyczące wykonania dokumentacji: • dokumentacje należy opracować w formie papierowej każdą w 6 egz. + 1 egz. w formie el-ektronicznej (rysunki w formacie DWG i PDF, teksty w formacie doc. i PDF), • przedmiar robót i kosztorys inwestorski w ilości 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i ath), • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w ilości 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i doc), • Dokumentacja musi zawierać prawomocne pozwolenie na budowę 4) Oprócz wykonania w/w zakresu robót do obowiązków Wykonawcy należy również: • odpowiedzialność za jakość i kompletność wykonania dokumentacji i jej uzgodnienie z Za-mawiającym, • -ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Odpowiada również za błędy i wady w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprow-adzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielenia wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania proce-dury przetargowej na roboty budowlane bez dodatkowego wynagrodzenia. • zobowiązuje się do pisemnego oświadczenia, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. • - w przypadku zmiany przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zmian prawnych i oddania dokumentacji projektowej z zachowaniem obowiązujących prze-pisów, na dzień przekazania Zamawiającemu, • - Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności uzyska warunki techniczne do projektowania, ekspertyzy, opinie, badania i pomiary (ewentualne inwen-taryzacje), podkłady geodezyjne itp. a także wszelkie formalności administracyjne. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. • powinien uwzględnić w zakresie i kosztorysie inwestorskim doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego, • sprawowanie nadzoru autorskiego podczas budowy. • Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszystkie konieczne uzgodnienia oraz niezbędne prawomocne decyzje. • Wykonawca będzie równiez zobowiązany do uzyskania niezbędnych warunków/zgód od wszystkich właścicieli/użytkowników, którzy ujawnią się w trakcie opracowania dokumen-tacji. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obejmu-jącej teren projektowanej inwestycji. - Czynności nie opisane, a wnikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji, należy traktować jako oczywiste i należy uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, - Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków to-warowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równ-oważność zaoferowanych rozwiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: • Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązan wnieść wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) dla części I zamówienia, 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części II zamówienia, do dnia 23 maja 2019r. do godz. 11:00. • Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp. • W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku PEKAO S.A. Nr 88 1240 2744 1111 0010 7170 2040. • W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wa-dium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) • Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadi-um w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. • Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.7 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określo-nym przez zamawiającego. • Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów pot-wierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. • Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy - dla I i II części zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kopię wpłaty wadium, b) Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przedłoży oświadczenie dotyczące sposo-bu składania faktur VAT za zrealizowane, odebrana roboty budowlane ze wskazaniem spo-sobu tradycyjnego (faktura w formie papierowej), lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach