Przetargi.pl
Usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, myjni pojazdów neutralizatorów oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów.

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, myjni pojazdów neutralizatorów oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania częściowe (Zadania): Zadanie I- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, przepompowni, oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1, 2, 3, 4, 5. Zadanie II- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu myjni pojazdów w systemie AWAS oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenu administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, przepompowni, oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabel nr 1, 2, 3, 4, 5. 1.Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia ww usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn zm i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Przy wykonywaniu usługi czyszczenia oczyszczalni ścieków w Duninowie należy zastosować sprzęt o wysokości podnoszenia co najmniej 10 m z uwagi na znaczne zagłębienie obiektu pompowni. 4.Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsc określonych w tabelach w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z właściwym Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług, Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 6.Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 7.Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy właściwym terytorialnie Kierownikiem Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń. Zakres przewidywanych do wykonania zadań: -dojazd do miejsca zamontowania urządzeń, -opróżnienie urządzeń z nagromadzonych odpadów, -czyszczenie urządzeń, -kontrola drożności przepływu wraz z udrożnieniem w razie potrzeby, -kontrola stanu technicznego wyczyszczonego urządzenia -napełnienie odpowiednich komór urządzeń wodą (w przypadku nie wykonania usługi przez mobilną oczyszczalnię ścieków - woda zostanie zapewniona przez Zamawiającego), -wymiana złoża w neutralizatorach, -uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia, -transport odpadów do miejsc przetworzenia (odzysku-unieszkodliwiania) -przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonywania usługi -podpisanie i przekazanie Zamawiającemu ,,Protokołu odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu myjni pojazdów w systemie AWAS oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenu administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1. 1.Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia w-w usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 4.Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsca określonego w tabeli w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 6.Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 7.Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy Kierownikiem Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą ,,Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń. Zakres przewidywanych do wykonania zadań -dojazd do miejsca zamontowania urządzeń, -opróżnienie urządzeń z nagromadzonych odpadów, -czyszczenie urządzeń, -kontrola drożności przepływu wraz z udrożnieniem w razie potrzeby, -kontrola stanu technicznego wyczyszczonego urządzenia -napełnienie odpowiednich komór urządzeń wodą -uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia, -transport odpadów do miejsc przetworzenia (odzysku-unieszkodliwiania) -przetworzenie (odzysk-unieszkodliwienie) odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonywania usługi -podpisanie i przekazanie Zamawiającemu ,,Protokołu odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach