Przetargi.pl
Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego – 57 pakietów

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego – 57 pakietów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych sprzętu medycznego – 57 pakietów – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ – formularz asortymentowo cenowy: Pakiet 1 – Aparaty EKG Pakiet 2 – Aparaty RTG Pakiet 3 – Urządzenia RTG - Inne Pakiet 4 – Aparaty USG Pakiet 5 – Aparat EMG Pakiet 6 – Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Storz, Stryker Pakiet 7 – Aparaty i narzędzia elektrochirurgiczne - Inne Pakiet 8 – Aparaty do fizykoterapii Pakiet 9 – Sprzęt rehabilitacyjny Pakiet 10 – Aparaty do narkozy Drager Pakiet 11 – Aparaty do narkozy - Inne Pakiet 12 – Kardiomonitory Emtel Pakiet 13 – Kardiomonitory - Inne Pakiet 14 – Defibrylatory Emtel Pakiet 15 – Defibrylatory - Inne Pakiet 16 – Pompy infuzyjne Pakiet 17 – Ssaki elektryczne Pakiet 18 – Respiratory Drager Pakiet 19 – Respiratory - Inne Pakiet 20 – Stoły operacyjne, zabiegowe i diagnostyczne Pakiet 21 – Inkubatory i stanowiska dla noworodków Drager Pakiet 22 – Aparaty i stanowiska dla noworodków - Inne Pakiet 23 – Kardiotokografy Pakiet 24 – Pulsoksymetry Pakiet 25 – Rejestratory EKG i RR Pakiet 26 – Lampy zabiegowe, diagnostyczne i operacyjne Pakiet 27 – Lampy terapeutyczne Pakiet 28 – Sprzęt okulistyczny 1 Pakiet 29 – Sprzęt okulistyczny 2 Pakiet 30 – Mikroskopy Pakiet 31 – System odwróconej osmozy Pakiet 32 – Sterylizatory parowe Pakiet 33 – Sterylizator gazowy 3M-Steri-Vac Pakiet 34 – Inne urządzenia do sterylizacji Pakiet 35 – Myjnia do narzędzi Getinge Pakiet 36 – Myjnie endoskopowe Pakiet 37 – Myjnie do kaczek i basenów Pakiet 38 – Aparatura laboratoryjna 1 Pakiet 39 - Aparatura laboratoryjna 2 Pakiet 40 – Detektory tętna płodu Pakiet 41 – Łóżka, materace i fotele medyczne Pakiet 42 – Aparaty endoskopowe Olympus Pakiet 43 – Aparaty endoskopowe Pentax Pakiet 44 – Aparaty i narzędzia laryngologiczne Pakiet 45 – Kolumny zasilające Pakiet 46 – Tomograf z wyposażeniem Pakiet 47 – Automatyczny injector kontrastowy Pakiet 48 – Aparaty EEG Pakiet 49 – Podgrzewacze płynów Pakiet 50 – Koncentratory tlenu Pakiet 51 – Negatoskopy Pakiet 52 – Sprzęt onkologiczny Pakiet 53 – Aparat do terapii nerkozastępczej Multifiltrate Pakiet 54 – Stacje i monitory diagnostyczne Pakiet 55 – Szafy termostatyczne Pakiet 56 – Aparaty do pomiaru ciśnienia Pakiet 57 – Pozostałe urządzenia medyczne 2. Usługa ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego oraz wydłużenie jego bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tego sprzętu będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. 3. Usługa obejmuje: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, - oględziny sprzętu, - prace konserwacyjne zalecane przez producenta, - wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych wynikających z zaleceń producenta zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo – cenowym, - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu, - wystawienie raportu serwisowego, - ewentualne legalizacje, kalibracje, - sprawdzenie instalacji, - ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów. 4. W cenie za przegląd okresowy należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta do wymiany w trakcie przeglądu oraz dojazdu lub kosztu transportu. 5. Zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów użycia nowych materiałów eksploatacyjnych części zużywalnych. 6. Usługa musi być zrealizowana zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta sprzętu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 7. Odbiór wykonanego przeglądu nastąpi po uprzednim dokonaniu wpisu w paszporcie urządzenia oraz sporządzeniu raportu serwisowego. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania czynności, informacje o stanie technicznym aparatu (urządzenie jest sprawne i nadaje się do dalszej eksploatacji, urządzenie niesprawne, urządzenie dopuszczone warunkowo do użytkowania). 8. Zamawiający wymaga dochowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie przeglądów, jednak nie wcześniej niż 14 dni przed planowanym terminem przeglądu. O terminie wykonania przeglądu należy poinformować pracowników Działu Aparatury Medycznej z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 9. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrów urządzenia, chyba, że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizacji oprogramowania. 10. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się do: a. dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi i instrukcją serwisową sprzętu, stosowanie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, b. niezwłocznego przekazania Zamawiającemu informacji na temat stwierdzonych podczas przeglądu usterek lub wad wymagających usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpi-sany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 2. Formularz asortymentowo cenowy, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ – wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 4. Kwestie składania dokumentów Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 7 Rozporządzenia Ministra Roz-woju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126 ze zm.). 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach