Przetargi.pl
USŁUGA OPRACOWANIA DWUJĘZYCZNEGO RAPORTU UPOWSZECHNIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU „INNOWACYJNA EDUKACJA – NOWE MOŻLIWOŚCI ZAWODOWE”

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OPRACOWANIA DWUJĘZYCZNEGO RAPORTU UPOWSZECHNIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU „INNOWACYJNA EDUKACJA – NOWE MOŻLIWOŚCI ZAWODOWE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania dwujęzycznego Raportu upowszechniającego w ramach projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. 2. Głównym celem Raportu upowszechniającego jest uzyskanie informacji na temat zgodności realizowanych grantów z celami projektu. W raporcie muszą zostać zawarte elementy ewaluacji oraz wnioski i koncepcje włączenia opracowanego wzorcowego Modelu Kształcenia Praktycznego, do powszechnej praktyki na poziomie regionu i kraju. W ramach projektu powstanie również film instruktażowy, który będzie stworzony w oparciu o przedmiotowy raport. 3. W celu prawidłowej realizacji usługi, Zamawiający najpóźniej w dniu zawarcia umowy udostępni Wykonawcy dokumenty: wniosek o dofinansowanie projektu, Procedurę wyboru Grantobiorców, Specyfikacje Innowacyjnego Modelu Kształcenia Praktycznego dla danego Grantobiorcy wraz z Harmonogramami rzeczowo-finansowymi – dokumenty określają zakres oraz warunki realizacji poszczególnych Innowacyjnych Modeli Kształcenia Praktycznego, śródokresowe badanie ewaluacyjne, Raporty końcowe Grantobiorców, Raporty opracowane przez partnera zagranicznego. 4. W ramach badania wykonawca opracuje raport końcowy i prezentację multimedialną. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79419000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty – wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. „Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia”, który będzie stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty, zawierający w szczególności następujące elementy: a) opis specyfiki obszaru będącego przedmiotem zamówienia – który będzie przez zamawiającego oceniany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII.3.II.A SIWZ i stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty. b) metodologia badawcza – dobór dodatkowych metod/technik badawczych nie ujętych w Załączniku nr 1 do SIWZ – SOPZ, które będą przez zamawiającego oceniane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII.3.II.B SIWZ i stanowić będą podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty. c) Sposób prezentacji raportu, który będzie przez zamawiającego oceniany zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII.3.II.C SIWZ i stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty. UWAGA a) Niezłożenie wraz z ofertą dokumentu, o którym mowa wyżej lub złożenie dokumentu niezawierającego elementów o których mowa w pkt. 2 lit. a) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Dokument „SZCZEGÓŁOWY OPIS SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. b) Złożenie wraz z ofertą dokumentu, o którym mowa wyżej niezawierającego elementów o których mowa w pkt. 2 lit. b) i c) nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, w takim przypadku Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w rozdz. V pkt. 3 SIWZ (w szczególności zobowiązanie podmiotu) sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) – oryginał (składane wraz z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach