Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych – 2 pakiety

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych – 2 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych – 2 pakiety”– zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z udostępnieniem kontenerów/pojemników na czas trwania umowy i utrzymaniem ich w odpowiednim stanie technicznym. Pakiet 1 Odpady komunalne: 20 01 01 – papier i tektura, 20 01 02 – szkło, 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 01 39 – tworzywa sztuczne, plastik, 20 01 40 – metale, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe, 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzywa sztucznego, 15 01 07 – opakowania inne ze szkła. Pakiet 2 Odpady z betonu oraz ulegające biodegradacji: 17 01 01 – odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione 17 01 06* - odpady niebezpieczne, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji. * odpady niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o odpadach. 2. Lokalizacje Szpitala Powiatowego w Zawierciu, których dotyczy przedmiot zamówienia: a. Lokalizacja nr I - 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14, b. Lokalizacja nr II – 42-400 Zawiercie, ul. Powstańców Śląskich 8, c. Lokalizacja nr IV – 42-400 Zawiercie, ul. Gałczyńskiego 1, d. Lokalizacja nr V – 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 80. 3. Wspólny Słownik Zamówień: 90511000-2 – usługi wywozu odpadów, 90512000-9 – usługi transportu odpadów, 90514000-3 – usługi recyklingu odpadów, 34928480-6 – pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 4. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z: -Ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 2010), -Ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019, poz. 701 ze zm.), -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122), -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019, poz. 819), -Uchwałą nr V/37/8/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24.04.2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego na lata 2016-2022 (Dz. U. Woj. Śląskiego z dnia 28.04.2017r. poz. 2854), -Uchwałą nr XVI/143/15 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 listopada 2015r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawiercie (Dz. U. Woj. Śląskiego z dnia 8.12.2015r. poz. 6479 z póź. zm.). -Zarządzeniem nr 55/2018 Dyrektora Szpitala Powiatowego w Zawierciu z dnia 21.09.2018r. w sprawie wprowadzenia procedury postępowania z odpadami komunalnymi. 5. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru przez Wykonawcę: Pakiet nr 1 - dla lokalizacji nr I - ok. 70 m3 miesięcznie, - dla lokalizacji nr II-IV-V - ok. 30 m3 miesięcznie, odpadów komunalnych mieszanych plus odpady segregowane, w ilości określonej w formularzu asortymentowo cenowym – stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - 12 szt. pojemników 1100 l mieszane: przewidywany wywóz 2 razy w tygodniu (24 szt. pojemników) - 2 szt. o poj. 240 l (+2 na wymianę) kuchenne biodegradowalne: przewidywane 4 wywozy w tygodniu tj.(8 szt.) - 1 szt. kontener 10 m3 plastik, tworzywa sztuczne: przewidywane 3 wywozy na m-c - 2 szt. pojemnik 240 l szkło: przewidywany wywóz 2 razy na m-c (4 szt. pojemników) - 1 szt. kontener 14 m3 papier, tektura: przewidywany wywóz 3 razy na m-c (3 kontenery) - 1 szt. kontener 10 m3 wielkogabarytowe: przewidywana ilość wywozów 10 razy na rok Pakiet nr 2 – kontener 10m3 : przewidywany wywóz 8 razy w roku (gruz) - kontener 1100 l : przewidywany wywóz 6 razy w roku (bio) 6.1 Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu w cenie oferty kontenerów/pojemników na odpady komunalne zmieszane i segregowane w ilości i o pojemności: lokalizacja nr I ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie: pojemniki 1100 l – 12 szt. – odpady niesegregowane (mieszane) kontener 10m3 – 1 szt. – plastik, tworzywa sztuczne kontener 10m3 - 1 szt. - odpady wielkogabarytowe kontener 14m3 – 1 szt. – makulatura, papier pojemnik 240 l – 2 szt. – szkło pojemnik 240 l - 2 szt. (+2 na wymianę) odpady kuchenne biodegradowalne pojemnik potrójny na segregację odpadów komunalnych 60 l. - 14 sztuk (pojemniki muszą być: zabudowane, zamykane, opisane, koloru szarego, bądź innego nie jaskrawego) pojemnik 240 l w kolorze niebieskim - 15 szt. pojemnik 240 l w kolorze czarnym – 15 szt. pojemnik 120 l w kolorze czarnym - 15 szt. stojak na worki do segregacji odpadów komunalnych – 10 szt. - opcjonalnie 6.2 lokalizacja nr II ul. Powstańców Śląskich 8, 42-400 Zawiercie: pojemniki 1100 l – 4 szt. na odpady niesegregowane pojemnik 240 l w kolorze żółtym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze niebieskim – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze zielonym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze brązowym – 1 szt. Dodatkowe pojemniki: pojemnik potrójny na segregację odpadów komunalnych 60 l. - 10 szt. (pojemniki muszą być: zabudowane, zamykane, opisane, koloru szarego, bądź innego nie jaskrawego) stojak na worki do segregacji odpadów komunalnych – 10 szt. - opcjonalnie 6.3 lokalizacja nr IV ul. Gałczyńskiego 1, 42-400 Zawiercie: pojemnik 1100 l – 1 szt. na odpady niesegregowane pojemnik 240 l w kolorze żółtym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze niebieskim – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze zielonym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze brązowym – 1 szt. Dodatkowe pojemniki : pojemnik potrójny na segregację odpadów komunalnych 60 l. - 2 szt. (pojemniki muszą być: zabudowane, zamykane, opisane, koloru szarego, bądź innego nie jaskrawego) stojak na worki do segregacji odpadów komunalnych – 2 szt. - opcjonalnie 6.4 lokalizacja nr V ul. Piłsudskiego 80, 42-400 Zawiercie: pojemniki 1100 l – 4szt na odpady niesegregowane pojemnik 240 l w kolorze żółtym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze niebieskim – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze zielonym – 1 szt. pojemnik 240 l w kolorze brązowym – 1 szt. Dodatkowe pojemniki: pojemnik potrójny na segregację odpadów komunalnych 60 l. – 5 szt. (pojemniki muszą być: zabudowane, zamykane, opisane, koloru szarego, bądź innego nie jaskrawego) stojak na worki do segregacji odpadów komunalnych – 5 szt. - opcjonalnie 7. Kontenery muszą być przewoźne, sprawne, nieuszkodzone o szczelnych zamykanych pokrywach i czyste. 7.1 Wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie w godz. 8°°–14°° - dotyczy wszystkich lokalizacji. 7.2 Czas odbioru: w ciągu 24 godzin od telefonicznego i e-mailowego zgłoszenia (nr telefonu oraz adres e-mail należy wskazać w formularzu ofertowym). 7.3 W przypadku nagłej potrzeby Wykonawca odbierze odpady w ciągu 1 h. 7.4 Transport odbywać się będzie pojazdami przystosowanymi do przewożenia tego rodzaju ładunków. 7.5 Dowodem odbioru odpadów przez Wykonawcę jest każdorazowo potwierdzone przez Zamawiającego zlecenie odbioru, karta przekazania odpadów, protokół odbioru odpadów. Protokół odbioru odpadów stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7.6 Po odbiorze odpadów Wykonawca pozostawi miejsce gromadzenia odpadów czyste i uprzątnięte z resztek odpadów. 7.7 Wymagana jest wymiana pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji, w ciągu 2 dni roboczych. 8. Sprawozdawczość – Wykonawca zobowiązany jest do: -przekazania po każdorazowym odbiorze odpadów Zamawiającemu wypełnionej karty przekazania odpadów oraz dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów, -bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, -przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania Umowy raportów miesięcznych zawierających informacje o: a. ilości i rodzaju odpadów (ilość i pojemność pojemników) odebranych z danej lokalizacji, b. sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów, -przekazywanie Zamawiającemu przez cały okres trwania umowy sprawozdania kwartalnego zgodne z Ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 2010) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019, poz. 819) do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. -do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół odbioru odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, że: - posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej zgodnie z Ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 2010, na czas trwania umowy – dotyczy pakietu 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta powinna zawierać: a. podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b. podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c. podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a-c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące a w przypadku ppkt c nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach