Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa drukowania i dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9 Wzory dokumentów stanowią załączniki do SIWZ. Wykonanie druków w twardych oprawach ma umożliwiać ich drukowanie (wypełnianie) w specjalistycznych drukarkach komputerowych np. klasy Olivetti PR. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć druki własnym transportem we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Koszt dostawy druków ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. a) obsługa maszyny drukującej; b) obsługa maszyny introligatorskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Próbki druków szkolnictwa wyższego dla potrzeb oceny ofert– zgodnie z opisem w rozdz. XVI SIWZ tj. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: - Dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia (w twardej oprawie), szt. 1 (poz. 1 lub 4 z Formularza cenowego), - Dyplom ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia – odpis (bez oprawy), szt. 1 (poz. 2 lub 5 z Formularza cenowego), - Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (bez oprawy), szt. 1 (poz. 11 z Formularza cenowego), - Okładka suplementu, szt. 1 (poz. 13. z Formularza cenowego). Dodatkowo należy dostarczyć: - próbnik kolorów z drukarni dla logo uczelni (tzw. proof) - próbnik papieru białego offsetowego o gramaturze 150 g/m2 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) 7) W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku książki pt. „Risk management in the area of bridges situated on waterways in respect to ship collisions”
Dodano: 2024-04-12 - Usługa druku książki pt. „Risk management in the area of bridges situated on waterways in respect to ship collisions”
Dodano: 2024-03-01 - Usługa druku Prospektu dla projektu „Morska Przygoda – Promocja zagraniczna Politechniki Morskiej w Szczecinie”
Dodano: 2023-08-18 - Usługa druku Ulotki informacyjnej - zawieszki dla Działu Promocji
Dodano: 2023-08-18 - Usługa druku książki pt. „Warunki bezpiecznej eksploatacji statków na portowych drogach wodnych”
Dodano: 2023-08-16 - Wykonanie wydruków w ramach projektów realizowanych przez ZMiGDP-cz. 2 i 5 oraz wykonanie koszulek edukacyjnych z nadrukiem
Dodano: 2023-01-10 - Usługa druku książki pt. „Matematyka – Podręcznik dla studentów uczelni technicznych Część II"
Dodano: 2022-11-24 - Usługa druku książki pt. „Matematyka – Podręcznik dla studentów uczelni technicznych Część II"
Dodano: 2022-10-14 - Usługa druku informatorów dla Działu Promocji AMS
Dodano: 2022-08-26 - Druk książki pod tytułem „Piękność twą widzę. Od Čiurlionisa do Kairiūkštisa – sztuka litewska pierwszej połowy XX wieku”
Dodano: 2021-02-10