Przetargi.pl
Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej

SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ W BORUI KOŚCIELNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Boruja Kościelna, ul. Szkolna 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614411377 , fax. 614411377
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ W BORUI KOŚCIELNEJ
    ul. Szkolna 14
    64-300 Boruja Kościelna, woj. wielkopolskie
    tel. 614411377, fax. 614411377
    REGON: 001225770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbk.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu – przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu – na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w Borui Kościelnej – gorącego posiłku: śniadania, obiadu, napoju, podwieczorku. Zamawiający szacuje, że w trakcie realizacji zamówienia należy dostarczyć następują ilości posiłków:a) Zadanie nr 1 -Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Borui Kościelnej (posiłki przedszkolne): - śniadań 34 638 (tj. 251 dni x 138 posiłków) - obiadów 34 638 (tj. 251 dni x 138 posiłków) - napojów ciepłych do śniadań 34 638 (tj. 251 dni x 138 napojów) - napojów do obiadów 34 638 (tj. 251 dni x 138 napojów) - podwieczorków 34 638 (tj. 251 dni x 138 posiłków).b) Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej (obiady szkolne): - obiadów 13 148 (tj. 173 dni x 76 posiłków) - napojów 13 148 (tj. 173 dni x 76 napojów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają decyzjęwłaściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawcaspełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywnościi żywienia w zakresie obiektu kuchni oraz samochodu transportowego, którym będziewykonywana usługa. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeliWykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.2. Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcaposiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonaniezamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum jednymsamochodem osobowo-dostawczym lub innym pozwalającym na dowóz przygotowanychposiłków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarnohigienicznym;b) wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartościnie niżej niż 100 000, 00 zł brutto polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia dladzieci/młodzieży uczęszczających do przedszkoli/szkół. Ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku składania ofertyprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiającydopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców. Zamawiający może, na każdymetapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżelizaangażowanie zasobów technicznych i zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach