Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie II

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie II”. Zadanie dofinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020." Zakres robót obejmuje budowę 13 313,5 m kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - ciśnieniowym, 6 pompowni ścieków sieciowych i 3 pompownie przydomowe wraz z zasilaniem energetycznym, odtworzeniami dróg oraz budową sieci wodociągowej. Zakres prac podzielono na następujące zadania: · zad. 5b – południowo-wschodni obszar miejscowości Wrząsowice, · zad. 7 – część środkowa miejscowości Ochojno. Podczas realizacji przedsięwzięcia należy bazować na załączonej dokumentacji projektowej kanalizacji, na którą wydano prawomocne pozwolenie na budowę: decyzja AB.II.S.7351/592/04/05 z dnia 10.05.2005 r. oraz dokumentacji projektowej zamiennej na ul. Pogoni Lwów, opracowanej w 2019 r. Kanały oraz przykanaliki należy wykonać z rur kanałowych PVC litych SN8 o średnicach od DZ 160 – DZ 200. Rurociągi tłoczne ścieków DZ 40, DZ 90, DZ 110 z rur PE-HD SDR 11 z płaszczem PP. W terenach osuwiskowych lub przy spadkach kanału powyżej 15% (i=0,15), należy stosować rury kielichowe jak wyżej lecz z wydłużonym kielichem posiadające pozytywną opinię GIG do stosowania w terenach szkód górniczych, względnie rury z PE-HD zgrzewane doczołowo przyjęte jak dla rurociągów tłocznych. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność wycięcia warg powstałych wewnątrz rurociągu podczas zgrzewania. Na kanałach głównych zaprojektowano studzienki prefabrykowane z elementów betonowych klasy C35/45 łączonych na uszczelkę gumową o średnicy 1000 mm. Na przyłączach do dwóch posesji studzienki z tworzywa sztucznego o średnicy 600 mm. Na przyłączach do pojedynczych budynków należy zastosować studnie końcową z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm. Do regulacji włazów należy stosować wyłącznie pierścienie wyrównawcze z tworzywa sztucznego. W drogach, podjazdach, parkingach oraz innych terenach, gdzie występuje lub może występować ruch drogowy, stosować włazy kl. D400 z zawiasem i uszczelką; w terenach zielonych, chodnikach włazy kl. B125 z zawiasem i uszczelką. W studniach rozprężnych należy stosować wkładki z nienasyconych żywic poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym lub z poliuretanu. Pompownie sieciowe prefabrykowane w kształcie koła o średnicy 1,5 m. Są to pompownie z dwoma pompami zatapialnymi pracującymi naprzemiennie (pracujące i rezerwowe) wraz z wyposażeniem i zasilaniem elektrycznym, a więc z zaworami zwrotnymi, odcinającymi i układem sterowniczym oraz systemami umożliwiającymi transmisję danych w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitoring pompowni. Główne pompownie ścieków należy wyposażyć w hybrydowe oświetlenie LED oparte na energii słonecznej oraz energii wiatru, jako odnawialne źródła energii. Słup, na którym będą zamontowane poszczególne elementy oświetlenia hybrydowego powinien być wykonany ze stali ocynkowanej. Drogi winny zostać zrekonstruowane zgodnie z Warunkami Technicznymi wydanymi przez Zamawiającego. W drogach po śladzie wykopu kanalizacji obowiązuje pełna wymiana gruntu kruszywem kamiennym. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) organizację terenu budowy, b) zabezpieczenie robót pod względem BHP, c) pełną obsługę geodezyjną w tym w szczególności: opracowanie szkiców geodezyjnych, wytyczanie w terenie granic działek celem realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacjami technicznymi oraz powykonawczą aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych, polegającą na wprowadzeniu do inwentaryzacji powykonawczej aktualnych podziałów działek w obszarze objętym realizacją inwestycji – jeśli zajdzie taka potrzeba, d) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych umową. Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być w I gatunku (w standardzie nie gorszym niż w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót) oraz posiadać świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, e) opracowanie i uzgodnienie ewentualnych projektów zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i wszelkich innych dokumentów i projektów niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania (m in. uzyskanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego) wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych, f) przeprowadzenie pełnej inspekcji telewizyjnej wybudowanej sieci w obecności inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego wraz z dostarczeniem do Zamawiającego dokumentacji z tej inspekcji, g) przeprowadzenie badań zagęszczenia gruntu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z dostarczeniem dokumentacji podpisanej przez uprawnione do tego osoby, h) zapewnienie nadzoru archeologicznego na budowie zgodnie z odpowiednimi uzgodnieniami znajdującymi się w projektach budowlanych – jeśli zajdzie taka potrzeba, i) przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i eksploatacji urządzeń, j) zebranie kompletu oświadczeń właścicieli lub władających nieruchomościami objętymi inwestycją, którym w wyniku realizacji przedmiotu umowy pośrednio lub bezpośrednio naruszono stan posiadania, o przywróceniu przez Wykonawcę terenu do stanu sprzed robót i nie wnoszeniu żadnych uwag w tej kwestii, k) organizację we własnym zakresie miejsca odwozu urobku, l) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, m) natychmiastowe, docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, n) doprowadzenie terenów objętych inwestycją oraz terenów naruszonych na skutek realizacji inwestycji do stanu pierwotnego tj. stanu sprzed rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50 000,00 zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie II” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć do Zamawiającego przed upływem terminu na wniesienie wadium - w formie oryginału, w osobnej kopercie. 5. Termin wniesienia wadium: 16.01.2020 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa i nieodwołalna wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy przez Wykonawcę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. 1 do SIWZ), 2) Kosztorys ofertowy w formie tabeli wartości scalonych, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach