Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 363 848,00 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 5 136 152,00 zł.

Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
    Plac 1000-lecia 23
    19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
    tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
    REGON: 45066976600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl , www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 363 848,00 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 5 136 152,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 500 000,00 zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 363 848,00 zł oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 5 136 152,00 zł. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przeznaczenie kredytu: sfinansowanie deficytu – 5 136 152,00 zł., spłata wcześniej zaciągniętych kredytów – 1 363 848,00 zł, b) kwota i waluta kredytu: 6 500.000 PLN, c) okres kredytowania: 130 miesięcy, (120 m- cy spłaty + 10 m- cy karencja) d) okres karencji w spłacie kapitału: spłata od stycznia 2021r. e) terminy spłaty kapitału: miesięcznie, raty zmienne zgodnie z harmonogramem (spłata do końca każdego miesiąca) f) oprocentowanie kredytu: średni WIBOR 1 M (wielkość ustalona w oparciu o średnią) stawek WIBOR 1M obowiązujący w okresie od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy, g) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: Stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie zmiennej stopy procentowej równej średniej miesięcznej stawce WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca powiększonej o marże banku, która jest stała w całym okresie kredytowania, h) termin spłaty odsetek: miesięcznie, i) okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji, j) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji, k) pożądany termin zawarcia umowy: 02 marzec 2020r., l) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu: 0%, ł) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem: 0%, m) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi wg Harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik do specyfikacji, n) odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia, o) data wykorzystania kredytu: do 28.12.2020r., p) Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia kosztów związanych z zabezpieczeniem kredytu (np. oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego) r) za dzień uruchomienia kredytu do skalkulowania ceny oferty należy przyjąć dzień 02.03.2020r. s) Zamawiający nie realizuje postępowania naprawczego ani nie ma zamiaru przystąpić do jego realizacji. t) Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 3 dni od chwili zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. 3. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat warunkując powyższe otrzymaniem środków z innych źródeł. - wcześniejszą spłatę kredytu bez podnoszenia dodatkowych opłat, - wydłużenia okresu spłaty kredytu po uprzednim złożeniu stosownego wniosku do banku, pod warunkiem posiadania zdolności do spłaty kredytu w okresie wydłużonego kredytowania. - dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu, - wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt umowy. Umowa może być sporządzona na druku banku oferenta z zastrzeżeniem, że winna zawierać istotne postanowienia wskazane w specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Koncesja, zezwolenia, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Formularz ofertowy wraz z harmonogramem spłat Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Wzór umowy sporządzony przez wykonawcę, uwzględniający zapisy wymienione w Rozdziale III oraz XXII SIWZ Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach