Gmina Łyszkowice ogłasza przetarg
- Adres: 99-420 Łyszkowice, Gminna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
- Data zamieszczenia: 2019-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyszkowice
Gminna 11
99-420 Łyszkowice, woj. łódzkie
tel. 46 838 87 78, , fax. 46 838 87 78
REGON: 75014832500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4365858,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Łyszkowice na 2019 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętego kredytu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 365 858,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Łyszkowice na 2019 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętego kredytu. 2. Wykonawca uruchomi środki kredytu w jednej transzy, nie później niż w czwartym dniu licząc od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego, 3. planowana data uruchomienia kredytu: listopad 2019 roku, 4. czas spłaty kredytu – do 31 grudnia 2025 r., 5. spłata rat kapitałowych i odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2020 r. 6. spłaty rat kapitałowych następować będą wg poniższego zestawienia z zachowaniem okresu karencji do dnia 31.01.2020 r.: - w 2020 r. 600000,00 PLN = 12 rat x 50000,00 PLN; - w 2021 r. 600000,00 PLN = 12 rat x 50000,00 PLN; - w 2022 r. 700000,00 PLN = 11 rat x 58000,00 PLN od stycznia do listopada i 12-ta rata 62000,00 PLN w grudniu; - w 2023 r. 900000,00 PLN = 12 rat x 75000,00 PLN; - w 2024 r. 800000,00 PLN = 11 rat x 66000,00 PLN od stycznia do listopada i 12-ta rata 74000,00 PLN w grudniu; - w 2025 r.765858,00 PLN = 11 rat x 63830,00 PLN od stycznia do listopada i 12-ta rata 63728,00 PLN w grudniu, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności bankowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2187 z późn.zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: inne dokumenty wymienione w siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną