Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.465.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku.

Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
    Rynek 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. +48338129430, fax. +48338129431
    REGON: 07218232100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilamowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.465.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest Uchwała Nr XI/71/19 Rady Miejskiej w Wilamowicach z dnia 21 sierpnia 2019 roku w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Wilamowice kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilamowice w 2019 roku. Podstawowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Kredyt udzielany będzie w PLN. Całość kredytu w kwocie 2.465.000,00 zł zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 10.12.2019 r. w dwóch transzach. Każda transza kredytu zostanie uruchomiona w postaci przelewu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, na podstawie dyspozycji przekazanej w formie faksu lub drogą elektroniczną. Maksymalny termin uruchomienia każdej transzy kredytu nie może być dłuższy niż dwa dni robocze, licząc od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia żadnych kosztów z tego tytułu. Okres karencji spłat rat kapitałowych do 28.02.2020 r. Kredyt będzie spłacany zgodnie z harmonogram spłat rat kapitałowych. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu w złotych (PLN), wg zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M), wg notowań stawki obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy zwiększonej o stałą marżę podaną w Formularzu ofertowym. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 16 września 2019r, do godz. 11:30 do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, w tym w zakresie realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów (jeśli dotyczy), 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników (jeśli dotyczy), 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 5) Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach